Sabtu, September 22, 2012


Tak puas - puas lagi ke puak - puak Pakatan Pembangkang ni menipu rakyat? Tak seriik - serik jugak ke diorang ni dikantoikan sebab menipu?

Dah berapa kali dah orang cakap, jadi pemimpin ni jangan menipu. Kalau menipu, orang akan tau. Dan jangan sesekali berbangga diri. Akhirnya nanti, kita juga yang rugi.

Kalau dulu bukan main lagi dia mendabik dada kata dia la yang terbaik. Dia la yang paling bagus. Habis satu Malaysia dia canang cerita tu. Membangga - banggakan diri.

Nampak sangat la yang dia tak ikhlas nak membantu orang. Sebab itulah dia dibogelkan macam ni. Jadi, jangan pulak dia nak salahkan orang lain. Dia sendiri yang cari penyakit. Sekarang, padan la dengan muka dia!!!


Ini zaman teknologi maklumat. Tak payah nak tunggu pilihan raya baru nak kantoikan MB Selangor.


Blog DS Noh Omar sendiri ada penjelasan mengenai perkara ini di sini (sumber).


Dan lebih menyedihkan, MB Selangor menggunakan alasan tiada CF untuk mengelak dari membayar hutang kepada Jana Niaga Sdn Bhd, sebuah syarikat bumiputera. Sedangkan hutang kepada syarikat Cina macam TALAM Corp yang sampai beratus juta ringgit, boleh pulak Kerajaan PKR Selangor bayar. Adakah polisi Kerajaan PKR Selangor lebihkah orang Cina dan menindas bangsa Melayu?

*Tahniah DS Noh Omar kerana memberikan fakta yang sebenar dalam kes UNISEL. Bukan macam pembangkang yang cakap tanpa bukti. - Seterusnya...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping