Sabtu, September 01, 2012

Ini suspek lama. Yang baru ada kat bawah...
Ya!!! Punya cekap pihak berkenaan mengambil tindakan bagi memastikan Si Ketua Penipu tu selamat, diorang sudah pun mengenal pasti siapa yang punya angkara.

Demi mencetuskan Polemik bahawa Si Ketua Penipu tu menjadi sasaran, maka macam - macam dakwaan yang direka untuk menagih simpati rakyat.

Pelikkan. Kenapa pulak selama ini tak pernah bilik Hotel dia kena ceroboh? Dia bukan baru sekali ini datang ke Negeri Kelantan. Dah banyak kali.

Jadi, kenapa pulak kali ini berlaku insiden sedemikian? Apa kejadahnya orang tu nak ceroboh masuk ke bilik dia? Orang tu nak cari jam omega ke?

Selama hari ini, pandai pulak dia sembunyikan kedudukan dia dimana. Dimana dia tidur, dimana dia makan. Tak de pun orang tau. Tiba - tiba pulak insiden macam ni boleh timbul.

Selama ni dia dok balun Chinadoll, meliwat pegawai - pegawai khas dia, tak pernah pulak kantoi. Orang tak de pulak datang menceroboh. Kan pelik tu?

Nampak sangat la apa yang cuba dilakukan tu merupakan satu lagi wayang drama yang cuba dilakonkan oleh Si Ketua Penipu ni.

Mungkin betul bilik Hotel dia kena ceroboh malam semalam. Dan dibawah ni adalah diantara suspek utama kejadian tersebut. Jangan dia buat makcik cleaner ni macam Chinadoll yang dia balun kat atas tu sudah la!!! Kalau tidak, Naya wo!!!

Kantoi lepas dia ceroboh bilik Anuwar!!!
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. pd penilaian gua...bodohnyerrr artikel nii

    BalasPadam
  2. lain kali junjung alquran sumpah xmau masuk blog ni...hang la bodohhhhhhhhhhhhhh.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping