Berita Pahang

Sabtu, September 01, 2012


Nak tutup apa lagi? Kemaluannya dah tersembul keluar. Satu Malaysia ni dah nampak. Satu dunia ni pun dah tau. Jadi, untuk apa susah - susah diorang buat kerja macam ni?

Bak kata orang dulu - dulu, kalau pekung tu dah berbau, tutup dengan daun pisang pun tak hilang baunya. Busuk sampai ke tua la jawabnya!!!

Diorang setakat berani buat tuduhan je terhadap apa yang berlaku dalam Himpunan Janji Demokrasi tu. Tapi bila didesak tunjukkan bukti, diorang tak mampu nak buat.

Hakikatnya, perkara tersebut memang ada dalam perancangan mereka. Cuma benda tu tak diumumkan sahaja kepada rakyat.

Malah tindakan mereka cuba menafikannya sudah tidak dapat diterima. Semuanya hanya sandiwara yang cuba dilakonkan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah ni sahaja.

Kalau tidak, kenapa pulak diorang beria - ia nak buat penafian dan keluarkan kenyataan media? Kenapa diarahkan semua blogger diorang 'counter' semula isu tersebut?

Itu semua menunjukkan yang diorang ni dah kantoi!!! Kemaluan tu dah terserlah. Kalau tidak, menda kejadahnya diorang nak buat kerja tu semua. Macam yang Semut cakap semalam la. Takkan la Pencuri nak mengaku dia mencuri pulak!!!
PETALING JAYA - PKR dalam kenyataan terbukanya hari ini membidas tindakan sekumpulan orang yang tidak bertanggungjawab melakukan kebiadaban terhadap bendera yang seakan menyamai Singapura dan Indonesia serta perbuatan memijak gambar Perdana Menteri dan isterinya.

Timbalan Presidennya, Azmin Ali berkata, bagaimanapun mereka juga akan mengambil tindakan untuk menyiasat perkara yang tidak patut dilakukan tambahan lagi dalam sambutan kemerdekaan.

"Kita menolak sekeras-kerasnya perkara tersebut dan akan menghalang cubaan yang memberi gambaran yang tidak baik terhadap negara kita.

"Ia perlakuan segelintir pihak yang tidak bertanggungjawab dan tidak dapat menilai sambutan kemerdekaan yang menjadi tanggungjawab kita dalam membela dan menyemarakkannya," katanya pada sidang media di ibu pejabat PKR, hari ini.
Categories: , , ,

13 ulasan:

  1. http://www.xvideos.com/video1923361/scandal_sex_imam_che_zawari_pkr_2012

    BalasPadam
  2. biase la dak kolej sng terpengaruh

    BalasPadam
  3. tok guru dia berkawan dgn syaitan...

    BalasPadam
  4. blog paling cikai pernah aku lawati...blogger kimak

    BalasPadam
  5. HOI BABI.. BLOG ENGKAU NI BLOG SAMPAH aja ISINYA... .ENKO CITER CAMMANA BAPAK NKO MAIN LUBVANG JUBO MAK NKO LAGI BAGUS

    BalasPadam
  6. Tu dia,yang panggil orang babi tu tak lain tak bukan sukusakat geng anwar al jobori lah yang memang dah terkenal ngan mulut2 celupar tahap sampah tak sedar diri langsung.. memang sekaki dengan pak guru diorang kaki maki orang huahua..

    BalasPadam
  7. blog macam haram jadah,,idea dari sukusakat umnobn,,,betapa tongongnya ,,,,

    BalasPadam
  8. mulut org2 Pr mmg biadab.xde adab langsung bile nak brckp.klu x maki org sehari mmg x sah.aku x pernah lg jumpa org Pr yg brckp elok2 baik pompuan ke laki ke ustaz ke smuanye same je smuanye suke maki2 org....agak nye nilah hasil didikan dr tokguru2 dorang...

    BalasPadam
  9. biasa main dgn bontot babi maka perkataan babi tu mainan jer...anak beranak mereka jenis babi..hahaha

    Anak2 Babi yg melalak ni kepanasan sebenarnya...

    BalasPadam
  10. k0 tu la syitan!!! nie bl0g syitan!!!!

    BalasPadam
  11. Blogger nih memang tahu die babi, syaitan, haramjadah...apa die kesah?? asal poket penuh dengan duit haram dalam poket itu yg penting betul tak beb (semut hitam)?.. nanti ko mati, ko terima lah azab Allah swt , tobatlah sebelum maut jemput ko? ada berani dengan Allah kah?

    BalasPadam
  12. Sedangkan Saidina Umar Al - Khattab hari - hari memohon ampun dan bertaubat kepada Allah, kenapa tidak kita manusia biasa?

    Tinggal lagi, ada yang disuruh bertaubat pun masih jugak dok buat kerja - kerja tak berfaedah, apa cerita? Tak nak pulak diorang tu ditegur.

    Jawapan saya mudah. Saya hari - hari bertaubat kepada Allah dan memohon agar rakyat Malaysia sentiasa dilindunginya dari anasir - anasir yang menjahanamkan Islam serta negara.

    BalasPadam
  13. Engkau memang anak haram jadah

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Lain

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping