Sabtu, Oktober 06, 2012


Halamak!!! Macam mana ni? Bukan ke selama hari ini puak - puak Parti Angguk Saja tu kata hanya diorang sahaja yang layak dinobatkan dengan gelaran ustaz ni.

Jadi, macam mana pulak ustaz ni boleh kantoikan lidah rasmi Parti Angguk Saja tu menipu? Takkan la lidah rasmi PAS tu pun pakai lidah biawak jugak!!! Kot ye pun nak menipu, jangan la sampai kantoi macam ni!!! Buat malu je woi!!!
Ini satu penipuan secara terang terangan! Zaman IT ni jangan temberang le! 
Cuba tengok 'spin' dibawah ini oleh Harakahdaily ~ portal berita laman siber rasmi PARTI ISLAM SEMALAYSIA!


Harakahdaily menuduh Suruhanjaya Pilihanraya Malaysia MENIPU didalam pendaftaran para pengundi dan menggunakan ungkapan yang diucapkan Tun Dr Mahathir Mohamad mantan Perdana Menteri ke 4 Malaysia bahawa 'mereka' @ UMNO adalah Syaitan yang dikenali berbanding Pakatan Pembangkang yang di anggap sebagai 'Malaikat' yang belum diberi kepercayaan 'mentadbir' Kerajaan Persekutuan!

Susah benar nak mendidik mereka yang tak reti reti nak mentafsir di antara kata nyata dan kata kias didalam Bahasa Inggeris!

Bahasa Inggeris juga seperti Bahasa Melayu atau mana mana bahasa lain yang mempunyai maksud berbeza diantara yang tersurat dan yang tersirat.

Nak kena gi kelas bahasa balik le puak puak ni!

Klik Imej

Ini 'Screenshot' yang saya baru ambil dari laman web Harakahdaily pagi ini. 4hb Oktober 2012.

Klik Imej

Ini 'Screenshot' yang saya ambil pagi ini juga selepas saya mengikut saranan didalam Harakahdaily!

Cubalah sendiri. Taip 781220135703 didalam ruang nombor kad pengenalan dilaman Daftar Pemilih Yang Telah DiSahkan SPR disini. - seterusnya...
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Kalau tak menipu & jadi munafiq dalam sehari bukan la PAS namanya.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping