Khamis, Oktober 18, 2012


Kalau bab bogel membogel ni, memang puak - puak Pakatan Pembangkang tu suka sangat. Nak pulak kalau membogelkan diri sendiri. 

Tapi apa boleh buat. Diorang ni memang suka buang tebiat tak tentu arah. Bukannya diorang ni ada sifat malu pada diri sendiri pun.

Sebelum ini, Suara Anak Haram (SUARAM) ni telah menuduh dan mendakwa Kerajaan Malaysia terlibat dalam skandal pembelian kapal selam.

Kononnya kata mereka, Kerajaan Malaysia mengelakkan diri dari disapina oleh pihak Kerajaan Perancis kerana terlibat dalam penyelewengan.

Siap nak bawak peguam dari syarikat yang jual kapal selam tu kononnya ke Malaysia untuk buat Road Show mendedahkan kepada rakyat Malaysia mengenai perkara tersebut.

Malah Si Ketua Penipu tu pun baru - baru ni pergi ke Perancis dan berusaha nak bawak jugak peguam tu masuk ke Malaysia untuk terus mengaibkan Kerajaan.

Namun, usaha jahat mereka tu akhirnya sekali lagi menemui jalan buntu. Sama la dengan agenda diorang nak kaitan PM dengan isu Altantuya dulu.

Disebabkan isu Altantuya tu tak jadi la maka timbulnya isu penyelewengan dalam pembelian Kapal Selam Scopene yang jadi bahan makanan kepada SUARAM ni.

Sekarang, bila semuanya dah terbongkar, semua penipuan dah kantoi, baru la puak - puak Anak Haram tu nak mengaku kata tak de pun perbicaraan pasal kapal selam tu di Perancis.

Nah!!! Apa lagi kita nak kata terhadap puak - puak SUARAM ni? Dah la diorang mentekedarah duit dari Yahudi yang nak menjahanamkan Negara. 

Lepas tu, ada hati pulak diorang nak menipu rakyat Malaysia. Pun diorang masih lagi ada hati nak mengaku kata yang diorang tu mewakili Suara Rakyat Malaysia? Memang dasar manusia tak malu betul la diorang ni. Perangai macam Sial!!!
KUALA LUMPUR: Suara Rakyat Malaysia (Suaram) hari ini mengesahkan tidak ada perbicaraan bersabit skandal pembelian kapal selam Scorpene oleh kerajaan Malaysia yang berlangsung di mahkamah Perancis. 
Pengarah Eksekutif Suaram, Cynthia Gabriel mendakwa badan bukan kerajaan (NGO) tersebut sebelum ini tidak pernah mengeluarkan kenyataan berkaitan perbicaraan berkenaan namun menyifatkan ianya disalah erti oleh media tempatan.
 
"Semua kenyataan yang dikeluarkan sebelum ini oleh Suaram menggunakan perkataan 'siasatan kehakiman' dan 'penyiasatan'.
 
"Tidak pernah Suaram menggunakan perkataan "perbicaraan' dalam kenyataan kepada umum sebelum ini," katanya kepada pemberita. 
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping