Khamis, Oktober 18, 2012

"We don’t see why people who are sexually-active and/or being open about their sex lives should be treated as sinners or criminals. Sex is a natural reproductive process that really doesn’t deserve to have a stigma attached to it. Close-minded people need to get over it," 
Kenyataan diatas ni dikeluarkan oleh pasangan Cina yang kantoi buat blog aksi ghairah dalam kehidupan seharian mereka di Singapura. 

Setakat hari ini, perbuatan seumpama ini hanya berlaku diluar Negara sahaja. Belum lagi berlaku di tanah bertuah Malaysia sendiri.

Tapi, bayangkan la. Jika Kebebasan Hak Asasi yang dipraktik di Negara luar tu diserap dan dijadikan sebahagian dari Kebudayaan Malaysia, apa akan jadi?

Kalau kita tengok sekarang ni pun, puak - puak Pakatan Pembangkang tu dok sibuk memperjuangkan Hak Kebebasan seumpama itu juga.

Jadi, memang tak mustahil la kalau satu hari nanti ada anak Malaysia yang ditangkap mengeluarkan kata - kata seperti tajuk diatas.

Namun disebabkan Malaysia ni masih lagi mengamalkan budaya adap Kesopanan yang berpaksikan Kesusilaan, maka perkara sedemikian tidak berlaku.

Walaubagaimana pun, masih jugak ada pihak yang cuba menentang sistem tersebut. Sebagai contoh pasangan Cina yang kantoi bercium ditempat awam dulu.

Diorang pun pernah juga menyatakan alasan yang lebih kurang sama. Kata mereka, apa salahnya mereka bercium untuk menunjukkan kasih sayang sesama mereka?

Dan kenyataan ini juga turut disokong oleh puak - puak DAPigs dan mengecam tindakan Kerajaan yang mengenakan denda terhadap pasangan tersebut. PAS masa tu buat apa?

Tetapi, walaupun mereka tu berbangsa Cina dan bukan beragama Islam, tindakan mereka itu juga tidak disenangi oleh kaum yang sama bangsa dengan mereka.

Maknanya, bukan sekadar orang Islam sahaja yang memandang perkara seumpama ini sebagai Taboo. Malah orang bukan Islam pun mempunyai pandangan yang sama.

Malangnya, kenyataan pasangan diatas pernah juga dikeluarkan oleh Si Ketua Penipu tu. Dia kata buat maksiat dalam bilik ni adalah hak peribadi. 

Kata dia, orang lain tak de hak nak masuk campur atau mengambil tindakan terhadapnya. Waima dia beragama Islam sekali pun, asalkan dia buat dalam bilik yang tertutup.

Yang sedihnya, sampai hari ni, orang PAS masih mendiamkan diri dan mengelak untuk menjelaskan perkara tersebut. Kot ye pun diorang ni Gila Kuasa, jangan la benda macam ni pun diorang nak Anggukkan jugak!!!
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. walaupun benda tu dibuat di S'pork tp budak cina alvin n vivian tu rakyat Malaysia per..satu kemajuan baru yg dicapai hasil didikan yg diperjuangkan PR...

    BalasPadam
  2. Kemusnahan moral anak muda Malaysia tak kira Cina, Melayu, India dan lain2 sudah sampai ketahap teruk. Disebabbkan mereka berwajah manusia, masih dikira manusia lagilah. Tapi otak, nafsu dan perlakuan tak sama dengan babi, anjing dan ayam itik yang menyontot siang malam serta tak ada segan silu dan hormati adat. Puak-puak PAS dan kaki bangkang dari dulu lagi dok salahkan UMNO. Putik kelapa jatuh pun sebab UMNO juga. Tapi sekarang dak jelas sangat,kebebasan dan hak asasi begini yang mereka perjuangkan. mereka tanam semangat memberontak,mempitnah, menyontot dan menyundal dalam jiwa anak-anak muda yg berotak babi..atas prinsip bebas, bersih dan pegi mampus dengan adat sopan dan undang2. Percayalah DAJJAL boleh berupa macam-macam, waima pakai serban pun boleh..kalau dah babi dan anjing tu, tetap sama, dalam hukum termasuk keturunannya sekali.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping