Jumaat, Oktober 12, 2012


Kerana mahu menampilkan kelainan, penyanyi Christina Aguilera dikatakan sanggup berbogel untuk kulit album terbarunya 'lotus' yang bakal dipasarkan November ini.

Pendedahan ini dilakukan sendiri olehnya menerusi akaun Twitter miliknya yang turut menunjukkan gambar penghias kulit albumnya itu.

Dalam gambar itu, Aguilera kelihatan berdiri tegak bersama bunga teratai di samping rambutnya yang berwarna putih menutupi sebahagian dadanya.

Menurutnya, gambar berbogel yang digunakan itu amat bersesuaian dengan idea album terbarunya yang mengetengahkan konsep kelahiran semula.

Ps: Sama la dengan puak - puak Pakatan Haramjadah tu ye tak. Demi nak dapat kuasa punya pasal, semua benda diorang sanggup buat. Malah gadaikan Negara pun diorang sanggup!!!
Categories:

2 ulasan:

  1. Salam bro. Bagi orang kafir berbogel di depan khalayak ramai perkara biasa. Tetapi agak menghairan bila ada juga pemimpin PR tak segan-silu berbogel di depan kamera dan memaparkan aksi-aksi panas dengan "China Doll".

    BalasPadam
  2. Ingat China doll, ingat bung nuar..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping