Rabu, November 14, 2012


KELIBAT Nur Eilunie Natasha Nazri tidak pernah kelihatan dalam drama-drama tempatan atau muncul di layar perak. 
Dia juga bukan seorang pelakon atau penyanyi. Namun gadis manis yang disapa Leuniey itu kini menjadi antara gadis paling popular di Malaysia, setaraf dengan nama selebriti tempatan.
Semua itu terjadi apabila gadis yang usianya baru mencecah 21 tahun itu menjalinkan hubungan cinta dengan selebriti sukan yang cukup popular iaitu Khairul Fahmi Che Mat atau lebih sinonim dengan panggilan Apek.
Biarpun pernah menafikan ada menjalinkan sebarang hubungan cinta dengan penjaga gol Kelantan dan Malaysia itu sebelum ini, akhirnya takdir menentukan yang mereka akan menjadi pasangan suami isteri.
Ketika ditemui semasa majlis pelancaran Koleksi Ratu By Ezuwan Ismail di Hotel Royale Chulan, Kuala Lumpur pada Sabtu lalu, Leuniey akui berasa agak berdebar menjelang detik hari bahagianya itu.
"Setakat ini segala persiapan perkahwinan berjalan dengan lancar. Berkenaan dengan tema pula, kami tidak menetapkan sebarang tema tertentu kerana mahukan satu majlis yang ringkas dan menarik.
"Mengenai tarikh sebenar kami diijabkabulkan pula, saya tidak boleh menjelaskannya dan boleh bertanya sendiri kepada Apek. Lagipun sebelum ini Apek sudah memberitahu akan membuat satu sidang akhbar untuk mengumumkannya," ujarnya sopan.
Ditanya sama ada dia tidak kisah membuat keputusan untuk mendirikan rumah tangga dalam usia yang cukup muda, Leuniey menyatakan semua yang berlaku itu merupakan ketentuan Allah.
"Kalau jodoh saya sudah sampai, sudah tentu saya perlu menerimanya dengan hati terbuka. Saya tidak kisah bertemu jodoh dan berkahwin pada usia muda kerana saya sendiri memang sudah bersedia bergelar isteri," jelasnya.
Bercerita mengenai hubungan yang terjalin antara mereka berdua dengan lebih lanjut, Leuniey secara jujurnya menyatakan dia tidak ingat bila Apek melamarnya sebagai kekasih.
Bagaimanapun, hubungan kedua-duanya mula menjadi rapat apabila sama-sama terbabit dengan iklan komersial minyak wangi SimplySiti pada bulan Mac lalu.
"Selepas terbabit dengan iklan tersebut, hubungan kami menjadi rapat dan akhirnya kami bercinta. Saya memilihnya sebagai kekasih kerana melihat dia sebagai seorang lelaki yang matang dan menghormati keluarga.
"Selain itu dia juga seorang yang bertanggungjawab dan sering mengambil berat terhadap diri saya. Berdasarkan kepada kriteria-kriteria itu akhirnya saya bersetuju mendirikan rumah tangga dengannya," ujarnya.
Pada masa yang sama, Leuniey juga menyatakan dia tidak kisah menjadi isteri kepada seorang jejaka yang cukup terkenal serta sudah bersedia berhadapan dengan segala kemungkinan terutamanya cerita kurang enak mengenai diri Apek.
"Saya akui terdapat beberapa gosip yang pernah melanda diri Apek, termasuk kisah hubungannya dengan seorang aktres sebelum ini. Namun begitu, saya tidak mahu terlalu ambil serius sangat mengenainya.
"Apa yang lebih penting saya tidak akan terlalu terburu-buru mempercayai sekiranya ada gosip yang melanda jika melibatkan diri Apek. Saya berharap tidak ada lagi sebarang cerita kurang enak apabila kami sudah berumah tangga nanti," ujarnya.
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping