Isnin, Jun 29, 2015

Semalam kita dah baca mengenai 'Perhimpunan Perjuangan Bermula Disini' yang tidak mendapat  sebarang sambutan dari kalangan penduduk - penduduk dari sekitar kawasan Temerloh.

Walaupun perhimpunan tu menampilkan beberapa orang tokoh dikalangan puak - puak G18 yang boleh dikatakan ada 'pengaruh' tersendiri, tapi ianya tetap GAGAL menarik perhatian.

Nak pulak apabila ianya turut disertai oleh ADUN DAPigs kawasan Mentakab sendiri. Itu membuktikan yang ADUN Mentakab tu pun takde sokongan diperingkat akar umbi walaupun dikawasan dia sendiri.

Tapi, ucapan yang disampaikan oleh Si ADUN DAPigs tu yang cukup menarik perhatian kita sebenarnya. Dalam laporan yang disiarkan semalam, Si ADUN DAPigs Mentakab tu menyalahkan PAS yang didakwa boleh membuatkan mereka berundur 20 tahun ke belakang.

Kata Si ADUN DAPigs Mentakab tu, PAS merupakan punca kepada krisis yang berlaku dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu pada ketika ini sehingga menyebabkan mereka berpecah belah.

Dan, Si ADUN DAPigs tu buat dakwaan sedemikian didepan bekas pemimpin - pemimpin PAS yang sudah kehilangan jawatan tapi masih lagi menjadi ahli kepada parti tu.

Dari satu sudut, itu membuktikan bahawa bekas pemimpin - pemimpin PAS tu tidak mempunyai maruah apabila didakwa sedemikian rupa walaupun didepan hadirin yang tak sampai 200 orang tu.

Dan yang tambah menghairankan kita ialah kenapa Si Ahli Parlimen Temerloh yang juga merangkap Ketua Penerangan PAS pada ketika ini tak nak pulak bersuara menafikan dakwaan yang telah dibuat?

Adakah Si Ahli Parlimen Temerloh tu 'Kecut Buah Kerandut' dia untuk berdepan dengan Si ADUN DAPigs Mentakab ni? Kalau setakat berani tunjuk 'Hero' dengan UMNO je, baik tak payah sedangkan ADUN dikawasan dia sendiri ludah pada muka dia pun dia TAKUT nak ambik tindakan!!!
Categories: , ,

17 ulasan:

  1. ohh pas delay undur 20 tahun .. dah sememangnya pas terkebelakang dlm segala perkara dibanding bn/umno.dap brutal dimalaysia.tak berganjak nak harmoni pun sejak lky ke lks/lge>buat cina jadi cina,itu ja kojenya.
    pak kadok melayu tersengeh tunjuk gigi tak gosok dgn alasan puasa kot kot
    bn tetap power!

    BalasPadam
  2. transforming to the "gaban " braveheart......

    BalasPadam
  3. Aji tantawe rajin rajin la pakaai selukwa baju kut bush jaket, macam zaman 20an malu laa awak 2 punca pakatan pecah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. imej..bawaan abim/nuar/pkr/g18..teringat aq pada mat sabu pakai kopiah hijau dolo dolo
      yg penting bersih+kemas termasuk kiblat juang.
      meh tiru bn/umno dlm hal2 cam ni.berjemaah skitsikit pum k gak.

      Padam
  4. he,he,he,wargh,wargh,koh,koh,kih,kih, kih,mua h,muah,kah,kah,kah,kah,x[infinity] ………………....................................................................o musuh allah, duduklah engkau, engkau tidak layak melaksanakan perkara tersebut setelah engkau melakukan apa yang engkau kerjakan sebelum ini................................................

    BalasPadam
  5. diakenadiakenamakarenaalabombastik...

    BalasPadam
    Balasan
    1. mrbombastikalabombastikalafantastikmrlobalobabombombombombastik.

      Padam
  6. RBA godam FB Sya Syen bila dedah niat dan agenda DAP

    FB Sya Shen di godam apabila didedahkan niat dan agenda jahat DAP.

    Agenda DAP Menguasai PKR dan PAS

    1. Lim Guan Eng tidak bersetuju dengan Protest membebaskan Anwar Ibrahim ketika Anwar disabitkan secara sah dan benar bersalah oleh Mahkamah. Keadaan ini melenyapkan perjuangan , aura dan karisma Anwar Ibrahim sebagai Ketua Umum dan Jambatan dalam Pakatan Pembangkang. Tiada sambutan dalam beberapa protest yang dianjurkan untuk menyokong Anwar Ibrahim.

    2. DAP memberi sokongan penuh terhadap Wan Azizah dalam PKR untuk menjadi MB dalam pertembungan MB Selangor pada suatu ketika dahulu. Hal ini disebabkan , Wan Azizah dilihat sebagai seorang individu yang mudah untuk dikawal. DAP tidak perlu lagi berhadapan dengan Anwar Ibrahim. Mereka hanya perlu berhadapan dengan seorang pemimpin patung yang lemah dan lembab.

    3. Kekayaan , kekuatan dan pengaruh DAP semakin kuat selepas mereka menguasai negeri Pulau Pinang yang kaya selama 2 penggal. Kekuatan ini memberi banyak ruang dan peluang untuk mereka untuk meluaskan kuasa dan pengaruh mereka.

    4. DAP sangat marah terhadap PAS dan Hadi Awang kerana mengagalkan rancangan mereka untuk meletakkan Wan Azizah sebagai MB Selangor. Tanpa PAS dan Hadi Awang , Azmin Ali tidak akan sesekali menjadi MB Selangor. Peliknya , Azmin Ali tidak mengenang budi PAS dan ibaratkan kacang lupakan kulit apabila tidak berani berhadapan dengan DAP untuk memberi sokongan kepada Hadi Awang dan PAS yang suatu ketika dahulu menjadi kunci utama beliau menjadi MB. Keadaan ini hanya menandakan DAP begitu kuat sehingga Azmin Ali yang hebat juga tidak berani berhadapan dengan mereka

    BalasPadam
    Balasan
    1. CLAIRE BROWN-Si BETINA omputih-KEPARAT S.Repot (patutnya diHARAMkan selamanya masuk M'sia kita ni) ini disyaki DALANG belakang kumpulan PENGGANAS-PENGGANAS ANTI-BUMIPUTERA Islam/Melayu, yg. KELENTONG psl. IMDB ni, terutamanya puak PENGGANAS PEMISAH Sabah/Sarawak, bersama puak PENGGANAS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM - iaitu si KULI-Barat/NATO-ISrael/Zionis yg. memang nak MEMISAHkan Sabah/Sarawak yg- kaya minyak/gas, dari Malaysia dan diGABUNGkan dgn. SingaPORK-pusat-CIA-MI6/Mossad/NATO di Asia Tenggara!

      Dan BETINA ni juga sebenaqnya adalah adik ipar kpd. bekas PM UK yg. amat pro-ISrael/Zionis, Gordon Brown yg. terlibat bersama Blair utk. melancarkan perang Iraq yg. telah menyebabkan BERJUTA Bumiputera Arab Islam Iraq diBUNUH/diROMPAK/diPERKOSA dgn. amat KEJAM dlm. GENOSID oleh tentera PENGGANAS US/UK – lihat di http://www.whale.to/b/bollyn.html , How Mossad Controls Our Political Parties, by Christopher Bollyn, 25 October 2008:

      ……MOSSAD CONTROLS BRITAIN

      The evidence indicates that Israeli intelligence has near complete control of the leading political parties in Britain and the United States. While the Zionist political controllers in London and Washington are well known to the owners of the mass media, discussion of the subject of Zionist or Israeli control of the parties is censored in the media outlets they control. This censorship illustrates how Zionist control of the media serves to deceive the people and cause extreme harm to the nations.

      Specific examples of the current pro-Israel bias in the mass media would include the media's unquestioning support of the 9-11 cover-up, the costly and disastrous wars in Iraq and Afghanistan, and the trillion dollar "bail-out." The complete lack of transparency in U.S. elections and discussion of the secretive private companies that run our elections are also censored subjects.

      The utterly fraudulent Zionist construct called the "War on Terror" and the illegal wars in Iraq and Afghanistan have all been designed and forced onto the American and British nations by Zionists who control the political systems of London, New York, and Washington.

      In Britain, the two political leaders who have promoted and supported the Zionist agenda and wars of aggression are Tony Blair and Gordon Brown. Their Zionist paymasters and handlers are not hard to discern, although they are never discussed in the media in such terms……
      COPYPASTE NOVANDRI BLOGSPOT
      [Nek Tempoyak=MALAYS ULTIMATE SUPER POWER RACE SOLDIER IN PLANET "EARTH "]

      Padam
  7. 5. Menurut Ketua Pemuda PAS Kuantan DAP telah memberi dana sokongan sebanyak RM 1.5 juta setahun kepada PASMA untuk memecahbelahkan PAS. Perjudian politik DAP adalah sekirannya PASMA mampu menggunlingkan kesemua ulama dalam PAS maka DAP akan mampu menguasai parti PAS. Malangnya , rancangan DAP tidak kesampaian apabila kesemua mereka yang ditaja oleh DAP disingikirkan dalam pemilihan PAS yang terbaharu.

    6. Namun begitu , LGE dan DAP bukanlah calang - calang orang mereka. Mereka sudah menyedari bahawa perjudian ini bukanlah merupakan satu perjuadian yang mudah. Oleh itu , semasa kempen dan pemilihan PAS , LGE dan DAP sengaja menyerang Hadi Awang dan kepimpinan ulama dalam PAS. Hal ini disebabkan LGE dan DAP sememangnya mahu kesemua pemimpin dan kumpulan yang ditaja oleh mereka ditewaskan dalam pemilihan tersebut. Serangan terhadap ulama hanya akan menyatukan ahli PAS untuk menyingkirkan pemimpin - pemimpin tajaan DAP.

    7. Mengapa DAP/LGE mahu mereka disingkirkan ? Keadaan ini akan memberi peluang untuk mereka untuk menamatkan kerjasaman dengan PAS dan menyingkirkan PAS daripada Pakatan pembangkang. Seterusnya , individu dan kumpulan yang ditaja oleh mereka akan terus disuntik dana untuk menubuhkan parti dan blok politik baharu untuk menjadi rakan komponen mereka. Dengan ini , DAP akan dapat menguasai dan mengawal kepimpinan Melayu dalam Pakatan Pembangkang.

    BalasPadam
  8. 8. Sekirannya Pembangkang berjaya merampas Putrajaya dan calon Perdana Menteri Melayu daripada Pakatan tersebut juga adalah alat kawalan dan boneka DAP. Dengan ini DAP akan menjadi lebih berkuasa seperti mana pihak Yahudi menguasai kesemua Presiden Amerika Syarikat.

    9. Keadaan ini juga membuka ruang untuk memecahbelahkan undi masyarakat Melayu. Sekirannya terhadap parti politik Melayu/Islam baharu dalam Pakatan Rakyat maka kebarangkalian untuk pertembungan 3 pihak akan berlaku ( PAS VS UMNO VS Parti Baharu Melayu/Islam Pembangkang ). Keadaan ini akan memberi kelebihan lebih kepada DAP untuk terus memenangi kerusi terbanyak dan selepas ini mungkin lebih banyak dalam pakatan pembangkang mereka.

    BalasPadam
  9. 10. Ketika PAS vs UMNO undi Melayu sudah berpecah kepada 50% 50%. Bayangkan kini ada puak ketiga ? Berapakah lagi peratusan pengaruh Melayu dalam arena politik di negara kita ?

    Selepas tulisan tersebut, Sya Shen timbulkan persoalan berikut:

    Adakah kini PAS sudah sedar untuk lihat siapakah musuh mereka yang sebenar ? Adakah DAP/PKR selama ini ataupun UMNO/BN yang ditentang oleh mereka ?

    PAS sudah sampai satu posisi yang tersekat. Sekirannya anda mahu lagi terus menentang BN dan UMNO maka parti anda akan dimusnahkah oleh DAP.

    June 26hb

    Dia turut meminta ahli dan penyokong PAS fikir:

    ... anda bersama - sama menyumbang wang , tenaga dan segala bentuk dalam kerjasama tetapi akhirnnya bukan sahaja BN ditewaskan. Anda ( PAS ) juga sendiri ditewaskan oleh sahabat dan rakan dalam Pakatan anda. Yang menang , berkuasa dan kaya hanyalah mereka.
    http://youtu.be/B2RwWKiJSVw http://youtu.be/u99wzR0nFtY
    June 26hb

    BalasPadam
  10. WAIT,O WEARY COURIER,WRITE A SALUTE ON A LETTER,EVEN IF THE DARKNESS FOLLOWED YOU,YOU HAVE TO ACCOMPLISH YOUR MISSION, AND IF HE(THE ONE WE SENT THE LETTER TO) ENQUIRIED AFTER US,THANK HIM AND TELL HIM:WE ARE THE WAY YOU REMEMBER, YOUR DEFENDANT IS ABSENT, AND THE VERDICT IS IMPERMISSIBLE IN ABSENCE, A PERSON MUST DELIBERATE, AND JUDGE FAIRLY, DON'T MISTAKE US TO BE THE SOURCE OF THIS INJUSTICE, IT'S JUSTICE WE GIVE AND TAKE, DO US A FAVOR (O COURIER ) AND CARRY TO THEM OUR SALUTE AND GREETINGS,WAIT,O WEARY COURIER,WRITE A SALUTE ON A LETTER, EVEN IF THE DARKNESS FOLLOWED YOU,YOU HAVE TO ACCOMPLISH YOUR MISSION, WAIT, O WEARY COURIER,WRITE A SALUTE ON A LETTER, EVEN IF THE DARKNESS FOLLOWED YOU,YOU HAVE TO ACCOMPLISH YOUR MISSION, TELL THEM THE RESTLESS SORROWFULL IS SPENDING THE NIGHTS RAVING ABOUT THEM, THOUGHTS AND SUSPICION'S ARE PLAYING US,A SORROW WE HIDE IN THE HEART FEARING SOME PEOPLE WILL DISGRACE US,TELL HIM THAT THE ONE WE THANK THE MOST ALLAH KNOWS ALL THAT IS PUBLIC OR SECRET,HE ALLAH KNOWS WHAT YOU ARE BUT HE ALLAH TEST HIS SERVANT WITH HARDSHIPS,WHOEVER WANTS HIS FINAL DESTINATION TO BE THE HEAVEN,HE WOULDN'T ACCEPT A WEAK SPIRIT,FOR SOME, DREAMS ARE ALL WHAT THEY DO AND FOR OTHERS THEY MAKE THEIR DREAMS COME TRUE, AND THE ONE WHO SAYS:LORD,I HAVE FAITH!!!,WILL NEVER BARE DESPAIR AND SUSPICION, THIS ONE BECOMES STRONGER WITH QURAN AND SUNNAH, AND WHEN THE CALLER CALLS FOR GOODNESS HE RESPOND'S,O COURIER WHEN YOU MEET HIM,TELL HIM,WE STILL REMEMBER OUR PROMISE AND WE WILL FULFILL IT,WAIT, O WEARY COURIER WRITE A SALUTE ON A LETTER, EVEN IF THE DARKNESS FOLLOWED YOU, YOU HAVE TO ACCOMPLISH YOUR MISSION....

    BalasPadam
  11. WAIT,O WEARY COURIER,WRITE A SALUTE ON A LETTER,EVEN IF THE DARKNESS FOLLOWED YOU,YOU HAVE TO ACCOMPLISH YOUR MISSION, AND IF HE(THE ONE WE SENT THE LETTER TO) ENQUIRIED AFTER US,THANK HIM AND TELL HIM:WE ARE THE WAY YOU REMEMBER, YOUR DEFENDANT IS ABSENT, AND THE VERDICT IS IMPERMISSIBLE IN ABSENCE, A PERSON MUST DELIBERATE, AND JUDGE FAIRLY, DON'T MISTAKE US TO BE THE SOURCE OF THIS INJUSTICE, IT'S JUSTICE WE GIVE AND TAKE, DO US A FAVOR (O COURIER ) AND CARRY TO THEM OUR SALUTE AND GREETINGS,WAIT,O WEARY COURIER,WRITE A SALUTE ON A LETTER, EVEN IF THE DARKNESS FOLLOWED YOU,YOU HAVE TO ACCOMPLISH YOUR MISSION, WAIT, O WEARY COURIER,WRITE A SALUTE ON A LETTER, EVEN IF THE DARKNESS FOLLOWED YOU,YOU HAVE TO ACCOMPLISH YOUR MISSION, TELL THEM THE RESTLESS SORROWFULL IS SPENDING THE NIGHTS RAVING ABOUT THEM, THOUGHTS AND SUSPICION'S ARE PLAYING US,A SORROW WE HIDE IN THE HEART FEARING SOME PEOPLE WILL DISGRACE US,TELL HIM THAT THE ONE WE THANK THE MOST ALLAH KNOWS ALL THAT IS PUBLIC OR SECRET,HE ALLAH KNOWS WHAT YOU ARE BUT HE ALLAH TEST HIS SERVANT WITH HARDSHIPS,WHOEVER WANTS HIS FINAL DESTINATION TO BE THE HEAVEN,HE WOULDN'T ACCEPT A WEAK SPIRIT,FOR SOME, DREAMS ARE ALL WHAT THEY DO AND FOR OTHERS THEY MAKE THEIR DREAMS COME TRUE, AND THE ONE WHO SAYS:LORD,I HAVE FAITH!!!,WILL NEVER BARE DESPAIR AND SUSPICION, THIS ONE BECOMES STRONGER WITH QURAN AND SUNNAH, AND WHEN THE CALLER CALLS FOR GOODNESS HE RESPOND'S,O COURIER WHEN YOU MEET HIM,TELL HIM,WE STILL REMEMBER OUR PROMISE AND WE WILL FULFILL IT,WAIT, O WEARY COURIER WRITE A SALUTE ON A LETTER, EVEN IF THE DARKNESS FOLLOWED YOU, YOU HAVE TO ACCOMPLISH YOUR MISSION............................................so long...........

    BalasPadam
    Balasan
    1. WANTS TO BUST ME UP??? GO FOR IT!!!

      Padam
  12. O ALLAH SHOW US TRUTH AS TRUTH AND GUIDE US TO FOLLOW IT, AND SHOW US FALSEHOOD AS FALSEHOOD AND GUIDE US TO AVOID IT.O ALLAH APPROVE FOR OUR MELAYU MUSLIMIN UMMAH A RIGHTEOUS RULE IN WHICH THOSE WHO OBEY YOU ARE HONORED AND THOSE WHO DISOBEY YOU ARE DISGRACED AND IN WHICH GOOD IS ENJOINED AND EVIL FORBIDDEN. O ALLAH OUR LORD GIVE US IN THIS WORLD GOOD AND IN THE NEXT GOOD AND SAVE US FROM THE PUNISHMENT OF THE FIRE. O ALLAH GIVE VICTORY TO THE MELAYU MUSLIMIN EVERYWHERE AND ACCEPT THEIR MARTYRS AND HEAL THEIR PAIN AND FREE THEIR DIFFICULTIES YOU ARE ABLE TO DO ALL THINGS. O ALLAH PUNISH THE CRUSADER ZIONIST COALITION AND THOSE WHO HELP TO DESTROY THE MELAYU MUSLIMIN IN THIS MALAYSIA COUNTRY. O ALLAH WE HAVE NO POWER NOR STRENGTH EXCEPT WITH YOU SO AID US WITH AID FROM YOU AND GIVE US VICTORY OVER THE KUFFAR PEOPLE. O ALLAH SEND OUR PRAYERS AND BLESSINGS UPON OUR BELOVED PROPHET MUHAMMAD SAW AND OUR FINAL PRAYER IS THAT ALL PRAISE IS FOR ALLAH THE HIGHEST SUPREME ALL MIGHTY ,LORD OF THE WORLD'S.............................

    BalasPadam
    Balasan
    1. I LAY MY LOVE ON YOU (MALAYS MUSLIMIN )!!!

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping