Ahad, November 04, 2012


Huish!!! Memang ketar betul la orang - orang UMNO dibuatnya bila dengar cerita kata Si Hadi Awang tu nak bertanding di Pekan menentang Datuk Seri Najib.

Sampai ada yang sejuk satu badan. Tu belum kira yang masuk Hospital sebab terlalu takut bila dengar berita yang cukup Gempar tu.

Kalau ikutkan Si Ciputdin Muka Bulan tu, memang lebih kurang macam tu la keadaannya bila Hadi Awang buat pengumuman kata dia nak bertanding di Pekan.

Si Ciputdin tu kata, kononnya orang UMNO ni takut kehilangan Datuk Seri Najib jika Presiden PAS tu bertanding di Parlimen Pekan.
"Jadi kita rasa, Umno takut dengan  Presiden Pas  yang menyampaikan hasratnya untuk bertanding di Pekan baru-baru ini.

"Kita juga percaya kepada kehendak rakyat dan kebijaksanaan rakyat untuk membuat keputusan serta pilihan," katanya kepada Sinar Harian Online, hari ini.
Inilah ayat orang yang tak boleh nak terima Kebenaran. Yang sebenarnya ketar lutut bila dengar Hadi Awang tu nak bertanding di Pekan bukannya UMNO.

Sebaliknya PKR Pahang sendiri yang dah mula ketar lutut. Semua orang di Pahang tahu bahawa PKR Pahang berkeras mahu kerusi Pekan dikekalkan untuk mereka.

Malah, Si Fauzi Pendek selaku Pengerusi PKR Negeri sendiri pun pernah menyuarakan perkara tersebut kepada Si Ketua Penipu tu.

Semuanya sebab PAS Pahang sendiri mahu kerusi Parlimen Pekan dikembalikan kepada parti tersebut memandangkan PKR memang tak de kemampuan lansung nak menang!!! Sebab itulah PKR Pahang meroyan macam orang Gila!!!
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. Sedangkan di Terangganu pun orang tak terima dia inikan pula negerim orang

    BalasPadam
  2. cari alasan je tu. bila kalah nanti mulalah cari semua kepala bapak dia punya alasan.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping