Ahad, November 25, 2012


Siapa kata Pemilihan PKR pada tahun 2010 dulu tak de orang yang pantau? Bagi orang yang tak kenal dengan puak - puak Parti Kelirukan Rakyat tu je kata tak de.

Padahal, diorang tak tau yang dalam PKR pun ada pemantau diorang sendiri. Siap ada unit khas lagi. Sebab tu la hanya orang - orang tertentu je yang boleh menang.

Persoalan ni memang dah lama dah orang timbulkan. Tinggal lagi, puak - puak PKR tu saja yang mendiamkan diri. Diorang takut dengan bayang - bayang.

Jika tidak, kenapa berpuluh - puluh ribu aduan dan laporan yang dihantar oleh akar umbi parti tu hanya dibakul sampahkan begitu sahaja?

Kenapa sampai hari ini, aduan dan laporan yang dihantar tak dijawab dan dijelaskan kepada ahli yang membuat perkara tersebut? 

Kan itu membuktikan bahawa memang ada wujud kuasa luar dalam menetapkan siapa yang layak jadi pemimpin dikalangan PKR tu sendiri.

Kalau nak diikutkan, Si Nurul Izzah dan Si Azmin tu memang dah terang - terang kalah dalam pemilihan yang lalu sebab tak de orang yang suka pada mereka.

Tapi, hanya disebabkan Si Nurul Izzah tu anak Si Ketua Penipu dan Si Azmin tu pulak Balaci Nombor Wahid bagi dia, tu sebab la diorang menang.

Kalau nak menang atas kredibiliti sendiri, jangan harap la!!! Tak de siapa yang nak undi diorang. Tau - tau tong undi tu dah penuh dengan nama diorang je. Pun masih diorang nak pertikai pasal Pilihan Raya di Malaysia ke? Dasar tak sedar diri betul la!!!

Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping