Rabu, Disember 05, 2012


Mungkin ini julung - julung kali blog ini bersetuju dengan apa yang dinyatakan oleh Si Nik Aziz berkaitan dengan insiden yang berlaku di Gombak semalam.

Memang tak mendatangkan untung lansung bagi mana - mana pihak untuk mengacau ganggu ceramah yang diadakan oleh parti Politik.

Jadi, apa yang berlaku semalam memang wajar dikecam oleh semua pihak. Tinggal lagi, Si Nik Aziz ni pun sama jugak dengan Semut. Dua - dua tak de ditempat kejadian.

Maka, kedua - dua pihak, sama ada Semut atau pun Si Nik Aziz tu tak de hak nak tuduh siapa yang memulakan pergaduhan semalam sebab dua - dua tak de ditempat kejadian.

Tapi, bagaimana pun Si Nik Aziz ni bukan sebarangan orang. Dia ada khasyaf yang cukup tinggi. Maka sebab itu dia boleh tuduh UMNO yang memulakan provokasi tersebut.

Soalnya, bagaimana mungkin Si Nik Aziz tu boleh membuat tuduhan sedemikian? Macam mana dia yang berada di Kelantan boleh tahu apa yang berlaku di Gombak?

Sama jugak macam insiden berkaitan dengan video seks Si Ketua Penipu tu dengan Chinadoll yang didedahkan sebelum ini dimana Si Nik Aziz tu tak tengok pun video tu.

Tapi, dia masih lagi dapat mengenal pasti bahawa individu dalam video tu BUKAN Si Ketua Penipu tu. Ha! Hebat tak Si Nik Aziz ni? Tinggi tak khasyaf dia?

Memang hebat beb. Kalau tak hebat macam mana dia boleh jadi Mursyidul Am PAS ye tak. Macam mana dia boleh menjanjikan sesuatu yang dia sendiri tak mampu nak bagi pada orang!!!
SHAH ALAM - Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat mendakwa insiden serangan ketika ceramah Jelajah Merdeka Rakyat di Gombak, Selangor malam tadi membuktikan akan timbul huru hara apabila ada pihak tidak boleh menerima kekalahan jika Pakatan Rakyat (PR) memenangi Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).


Sehubungan itu soal beliau, apakah faedah diperoleh oleh musuh politik dengan menyerang ceramah-ceramah anjuran PR.



"Sudah jelas dan nyata siapa yang akan buat huru hara apabila kalah pada PRU13 nanti. Ada keuntungankah menyerang ceramah Pakatan Rakyat?" kata beliau mesej dipaparkan pada laman sosial Facebooknya petang ini.
Ps: Hm... agak - agaknya, kalau kita sokong Si Nik Aziz macam ni, boleh dapat kelebihan yang sama macam puak - puak Kafir Harbi DAPigs tu tak? Hehehe...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping