Rabu, Disember 05, 2012


Ai!!! Apa kena pulak puak - puak Pakatan Pembangkang hari ni? Semuanya cepat sangat kantoi ni, apa hal? Dah habis modal dah ke diorang nak menipu?

Kalau sebelum ini, pihak Si Nurul Izzah tu pernah membuat tuduhan fitnah terhadap Datuk Raja Nong Chik kerana menutup sebuah Masjid tanpa sebarang sebab.

Tanpa sebarang usul periksa, pihak Si Nurul Izzah tu seolah - olah nak menuduh Datuk Raja Nong Chik dan DBKL sengaja bertindak tak tentu arah.

Namun, lain pulak yang dijelaskan oleh pihak Jabatan Agama Islam Wilayah (JAWI). Mereka tampil untuk menjelaskan perkara sebenar.

Kata Pengarah JAWI, Masjid berkenaan ditutup sementara untuk memberi laluan kepada kerja - kerja membaik pulih sistem perpaipan dan kemudahan - kemudahan lain.
Bahawasanya saya Datuk Che Mat bin Che Ali, Pengarah Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan merangkap Setiausaha Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan sentiasa mengambil tanggungjawab untuk menentukan semua masjid dan surau di Wilayah Persekutuan sentiasa berada di dalam keadaan selamat digunakan oleh para jemaah terutama pada solat fardhu lima waktu dan solat Jumaat. 
Oleh kerana terdapat banyak kerosakan di Masjid Ar-Rahman,Jalan Pantai Baru meliputi kebocoran bumbung, kerosakan pendawaian, kerosakan paip air dan air melimpah ketika hujan lebat,masjid ini telah ditutup sementara. Kerosakan ini mengancam keselamatan jemaah masjid sekiranya lambat dibaiki. - SUMBER
Pihak JAWI juga katanya turut berasa kesal dengan tuduhan yang telah dibuat oleh 'pihak tidak bertanggungjawab' sebelum ini yang menuduh tanpa sebarang usul periksa.

Ala, apa nak pelik dengan puak - puak Pakatan Pembangkang ni ye tak. Nak pulak kalau Si Nurul Izzah tu. Dia bukannya tau apa - apa. Tapi, main tuduh ikut suka hati je.

Nampak sangat la yang dia sendiri pun tak tau apa yang berlaku didalam kawasan dia sendiri sampaikan Masjid tu rosak pun dia boleh buat tuduhan yang bukan - bukan.

Kalau betul dia seorang yang bertanggungjawab dan mengambil berat terhadap semua perkara dalam kawasan dia, dah tentu dia tau yang Masjid tu mengalami kerosakan.

Tapi, disebabkan dia hanya setakat pandai bercakap je tak tentu arah, maka jadi la macam ni. Dia sendiri yang dah mendedahkan Kemaluan dia kepada orang ramai.

Pemimpin yang setakat tau bercakap je macam Si Nurul Izzah ni baik simpan dalam peti je. Kalau dia jadi wakil rakyat pun bukannya nak membantu rakyat pun. Setakat nak menyusahkan orang lagi ada la!!! Buat mengabihkan masa je!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping