Berita Pahang

Rabu, Januari 02, 2013


Apa la faedahnya dia nak menipu rakyat Malaysia ni ek? Dia ingat dengan cara tu dia boleh dapat lebih sokongan dari rakyat dan menang dalam PRU akan datang?

Dia ingat dengan cara tu boleh menarik kembali kepercayaan ahli - ahli PAS yang jelas dan ternyata kecewa dengan pemimpin - pemimpin mereka?

Sudah la!!! Hentikan la semua tipu muslihat tu semua. Tak mendatangkan faedah lansung. Buat mengabihkan masa je. Si Salleh Man tu perlu belajar terima Hakikat.

Tak semua ahli - ahli PAS yang ada sekarang ni setuju dengan apa yang diorang buat. Tak semua yang sanggup jadi Pak Angguk Saja pada DAPigs.

Jadi, tak payah la Si Salleh Man ni nak buat penafian yang bukan - bukan demi nak menyelamatkan kedudukan Politik diri dia sendiri. Itu bukan pejuang Islam tu, tapi Harajadah namanya!!!
GEORGETOWN - Penganjuran bantahan yang dilakukan di Masjid Simpang Enam dan Kompleks Tunku Abdul Razak (Komtar) Jumaat lalu tidak ada kena mengena dengan Pas.


Bagaimanapun tidak dinafikan ada penglibatan beberapa ahli Pas yang turut menaikkan bendera parti itu dalam perhimpunan berkenaan bagi menunjukkan bantahan terhadap kenyataan Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng yang menimbulkan semula isu kalimah ALLAH.

Penyelaras Jaringan Muslimin Pulau Pinang (JMPP), Mohamed Hafiz Mohamed Nordin berkata, Yang Dipertua Pas negeri, Datuk Salleh Man perlu sedar bahawa ada kalangan ahli di peringkat akar umbi yang tidak senang dengan kepimpinannya dan juga kerjasama antara parti Islam itu dengan DAP.

“Memang penganjuran bantahan itu tidak dilakukan oleh Pas dan semua media juga melaporkan ia dianjurkan oleh JMPP.

“Cuma perhimpunan berkenaan turut disertai ahli-ahli Pas yang tidak suka dengan Pakatan Rakyat, yang benci akan DAP dan kecewa dengan Pas yang langsung tidak mampu bersuara serta berbuat apa-apa dengan tindakan Guan Eng,” katanya ketika ditemui Sinar Harian di sini semalam.

Sebelum ini, Sinar Harian melaporkan kenyataan Salleh Man yang menafikan penglibatan Pas dalam demonstrasi di Masjid Simpang Enam dan Komtar.

Demonstrasi itu dianjurkan bertujuan menggesa Guan Eng menarik semula dan meminta maaf ke atas kenyataannya yang menggesa Kerajaan Pusat membenarkan kitab Bible bahasa Melayu menggunakan perkataan ALLAH.
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. SALLEH MAN BUTA TULI.

    BalasPadam
  2. Adoi kalo ahli sendiri pun keliru. Mcm mana nak pimpin anak cucu aku ni? Haru biru..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Lain

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping