Isnin, Januari 07, 2013


Ish!!! Kesian betul tengok puak - puak Parti DAPigs ni ek. Beria - ia betul diorang nak tutup lobang diorang yang dah terpecah sebelum ni. Habis semua pemimpin dikerahkannya.

Dari Pengerusi, Punai-sihat, Setiausaha Agung dan kepimpinan utama dok fokus pada isu salah kira undi. Semuanya sekadar nak tutup keGAGALan mereka sendiri.

Isu utamanya sekarang ialah mengenai penyelewengan kuasa dan skandal tanah yang berkaitan dengan pemimpin - pemimpin DAPigs tu sendiri.

Isunya sekarang ialah mengenai sikap tanggungjawab mereka terhadap apa yang mereka laungkan selama hari ini kepada rakyat.

Sebelum ini, rakyat dikencing hidup - hidup dengan persona kepimpinan yang Telus, Adil dan Bersih dikalangan pemimpin DAPigs.

Tapi, sejak isu berkaitan dengan skandal tanah balak tu timbul, semua tembelang puak - puak Kafir Harbi ni semakin hari semakin terserlah.

Lepas satu demi satu kesilapan yang telah dilakukan oleh kepimpinan mereka sendiri. Umpama yang dah terbogel tu nak dibogelkan lagi.

Mula - mula diorang cuba bangkitkan isu pasal Alkitab yang jelas merosakkan hubungan mereka dengan umat Islam di Malaysia ni termasuk dikalangan pemimpin PAS sendiri.

Katanya, isu tu mendapat tentangan hebat dari kalangan pemimpin PAS dan ada yang menyifatkan bahawa tindakan DAPigs tu satu tindakan yang bodoh dan tak masuk akal.

Bagi sesetengah pemimpin PAS, isu yang dibangkitkan oleh Si Guan Eng Biawak tu hanya menyusahkan kerja - kerja mereka dalam memenangi hati orang Islam. 

Nak pulak dari kalangan ahli serta penyokong - penyokong mereka sendiri. Dah jadi satu kerja pulak PAS kena jelaskan isu tu kepada ahli mereka.

Bila ditenyeh macam tu dan didesak agar mengubah taktik lain, maka timbul la isu pasal salah kira ni. Tu pun masih jugak menjadi kudis dibadan diorang sendiri.

Nampak sangat la yang puak - puak Kafir Harbi DAPigs ni memang dah kantoi terang - terangan. Diorang buat tu semata - mata nak tutup lubang je. Tapi siapa sangka. Diorang tutup lubang ni, lubang lain pulak yang terbukak!!!
SHAH ALAM – DAP menerima peletakan jawatan Pengarah Pemilihan, Pooi Weng Keong yang mengambil tanggungjawab sepenuhnya atas kesilapan keputusan Pemilihan Jawatankuasa Eksekutif Pusat (CEC) DAP baru-baru ini.

Setiausaha Agungnya, Lim Guan Eng berkata, walaupun terdapat kesilapan komputer pada keputusan pemilihan CEC itu, namun Weng Keong haruslah bertanggungjawab.

Menurutnya, akibat dari kesilapan ini, calon bernombor 31 hingga 38 dan calon bernombor 61 hingga 68 mempunyai jumlah undi yang sama.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping