Khamis, Januari 10, 2013

Puak Kahak Hijau Bergambar dengan Pemimpin DAPigs!!! 
Dan hakikatnya, memang cukup hodoh dan mengerikan. Itu sahaja yang dapat digambarkan mengenai puak - puak Kahak Hijau ni sebenarnya.

Selama hari ini, diorang sering menafikan bahawa diorang ada kaitan dengan mana - mana parti Politik walaupun terang - terangan ianya sebaliknya.

Diorang kata diorang hanya memperjuangkan alam sekitar dan menetang pembinaan kilang Lynas. Walhal, dah jelas sangat ianya bermotifkan Politik.

Selama ini, orang selalu kata yang diorang ni ada kaitan dengan puak - puak DAPigs dan sering menjadi kuda tunggangan parti Kafir Harbi tu.

Mungkin ada pihak yang tak percaya mengenai pendedahan tersebut walaupun dah terang - terang pemimpin DAPigs terlibat secara lansung dalam kumpulan tersebut.

Walaupun dikalangan mereka tu turut dianggotai oleh pemimpin - pemimpin DAPigs dan PKR, mereka nafikan atas dasar perjuangan alam sekitar kononnya.

Sekarang, mereka sudah mula menunjukkan rupa mereka yang sebenar. Apa lagi yang nak diselindungkan ye tak. Kalau dah dasar penipu tu penipu la jugak.

Nampak sangat yang diorang ni bukan berjuang untuk alam sekitar mahupun berjuang untuk rakyat. Sebaliknya, diorang berjuang atas dasar kepentingan Politik pihak - pihak tertentu dan untuk diri diorang sendiri. Bukannya diorang buat untuk orang lain!!!
KUALA LUMPUR― Kumpulan pejuang alam sekitar Himpunan Hijau kini mula beralih untuk “menjatuhkan rejim” bermula tahun hadapan, dengan bermulanya konvoi alam sekitar mereka dari Gombak ke Gebeng, Pahang sebagai usaha menentang pembangunan kilang pemprosesan nadir bumi Lynas di sana.

Konvoi akan berkumpul di Balok malam ini bakal menyaksikan kekuatan mereka menjelang sambutan tahun baru, yang diharapkan mereka untuk membawa perubahan positif dalam perjuangan menentang “simbol rasuah.”

“Lynas bukan lagi fokus utama kami selepas ini. Tetapi untuk menghancurkan ancaman, kami perlu menghentikan rasuah dan penyalahgunaan kuasa,” kata Pengerusi Himpunan Hijau Wong Tack (gambar)kepada The Malaysian Insider semalam.

28 April lalu, Himpunan Hijau turut menyertai kumpulan pendesak pembaharuan daftar pemilih Bersih yang turut menyaksikan pertempuran dengan pihak polis.

Memandangkan pilihan raya semakin hampir, mesej Himpunan Hijau akan menjadi lebih relevan, dengan mendesak pembaharuan sistem ― cubaan untuk menukar pentadbiran yang membenarkan Lynas didirikan di Malaysia.

“Kami akan berusaha menjatuhkan rejim ini ... kami akan menjatuhkan kerajaan,” kata Wong.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping