Khamis, Januari 10, 2013


Hahaha!!! Kesian beb. Akibat dipertikaikan oleh orang ramai, puak - puak Pakatan Pembangkang ni terpaksa jugak tukar rancangan.

Kalau sebelum ni, banyak pihak yang mempertikaikan 'venue' Himpunan Shamshidar yang nak dianjurkan oleh mereka pada 12 januari nanti.

Kata mereka, kapasiti di Stadium Merdeka tak mampu nak menampung 1juta penyokong. Maka adalah lebih baik diorang cari tempat lain.

Terkesima dengan pendedahan yang dibuat dan pembohongan yang bakal berlaku dimasa akan datang, mahu atau tidak diorang terpaksa la bincang semula.

Sama ada diorang akan gunakan stadium Merdeka atau pun stadium Bukit Jalil, hakikatnya tetap sama. Sudah pasti mereka akan dapat kurang sokongan.

Kalau di Stadium Merdeka, diorang boleh guna alasan kata stadium tu tak muat nak tampung 1juta peserta dan sebab itulah kurang sambutan.

Tapi, kalau pakai stadium Bukit Jalil, diorang akan kata pulak stadium tu terlalu besar. Jadi, tak nampak la ramai penyokong yang datang.

Itu je la alasan yang diorang akan bagi nanti. Kalau tak percaya, tunggu aje la. Tak pun, lepas mesyuarat nanti, diorang akan tetap ke Stadium Merdeka.

Alasan yang akan diorang bagi ialah sebab makluman kepada penyokong dah dikeluarkan awal. Tak sempat dah nak ubah lokasi. Al-maklum la. Siapa tak kenal dengan puak - puak Pakatan Haramjadah ni kan. Diorang bukan ada kerja lain selain dari menipu!!!
SHAH ALAM - Ahli Jawatankuasa Himpunan Kebangkitan Rakyat (#KL112) akan mengadakan mesyuarat tergempar malam ini bagi membincangkan saranan pihak polis supaya perhimpunan yang dijadual untuk diadakan di Stadium Merdeka, Kuala Lumpur Sabtu ini ditukar ke Stadium Nasional Bukit Jalil.
Jurucakap #KL112, Hishamuddin Rais berkata, mesyuarat akan diadakan di ibu pejabat Pas di sini, jam 12 malam ini.
"Sekarang ini ada perkembangan baru, buat masa ini saya tak ada apa-apa komen, kita akan ada mesyuarat tergempar malam ini, itu sahaja yang saya boleh beritahu," katanya ketika dihubungi Sinar Harian Online, sebentar tadi.
Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Mohmad Salleh hari ini menyarankan supaya penganjur #KL112 mengadakan himpunan di Stadium Nasional Bukit Jalil kerana ia lebih sesuai dan mampu menampung kapasiti lebih besar.
Tambahan pula katanya, stadium tersebut juga mempunyai kemudahan pengangkutan awam yang lengkap termasuk Sistem Transit Aliran Ringan (LRT) selain memenuhi keperluan dari aspek keselamatan.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping