Isnin, Januari 07, 2013


Ai... dah hilang dah ke serkup kepala Datuk Siti ni? Lain macam pulak bila tengok video kat bawah ni. Bila sekali dengar sambil tutup mata, memang sejibik macam Datuk Siti.

Bila bukak je mata, tu yang terkejut tu. Sejak bila pulak Datuk Siti ni tak pakai serkup kepala? Bukan main lagi dia ye. Dah semakin mantap.

Tapi rupa - rupanya, bukan Datuk Siti. Nama je sama, tapi orang yang berbeza. Datuk Siti sekarng dah ada 'trade mark' dia sendiri. Yang ni pulak artis dari Seberang.

Biar pun orang kata suara Siti Liza ni sama dengan suara Datuk Siti, bagi Semut itu hanya kebetulan. Apa - apa pun, Datuk Siti jugak 'The Best'!!!
Terkejut OHBULAN! tatkala terbaca sebuah artikel dari sebuah portal hiburan seberang, Kapanlagi. 
Menerusi laporan media dari negara seberang ini, Siti Liza atau nama sebenarnya Resriliza, 25, sememangnya mempunyai ciri-ciri seperti Datuk Siti Nurhaliza.
Menurut mereka, Malaysia bakal mendapat pesaing yang sangat mirip dengan Siti Nurhaliza, bukan saja dari segi paras rupa, malah vokal dan juga genre muzik. 
Untuk pengetahuan, penyanyi ini memang sengaja dijadikan hampir serupa dengan Siti Nurhaliza oleh sebuah syarikat rakaman dari Indonesia.
“Saat pertama kali saya lihat dan dengar suaranya, saya langsung tahu anak ini harus dikemas seperti apa,” ujar Arnold dari Talenta Indonesia.
Anda mahu dengar suara Siti Liza? Jom dengar single dari Siti Liza sendiri, “Dua Hati”. Apa kata anda?
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping