Sabtu, Januari 12, 2013

Nampak sangat diorang ni guna 'Angle Coverline' ... 
Hah!!! Apa dah jadi ni? Takkan la setakat seramai 80ribu itu aje yang mampu dikumpul dek puak - puak Pakatan Haramjadah ni.

Kalau kena gaya bercakap, bukan main lagi. Berulang - ulang kali diorang sebut SEJUTA, SEJUTA. Tapi hakikatnya, tak sampai seratus ribu pun.

Nampak sangat la yang diorang ni kuat sangat menipunya. Gempak je lebih kata SEJUTA rakyat akan turut serta dalam himpunan diorang tu.

Sekarang, Semut ambik laporan dari Malaysian Insider. Diorang kata yang hadir hanya sekadar 80ribu orang sahaja. 

Itu pun KALAU betul la yang datang tu seramai 80ribu orang. Lagi pun, diorang ni bukannya boleh percaya sangat. Tapi, tetap jugak tak mencapai sasaran.

Kalau yang turun tu 80ribu, maknanya masih ada baki lagi 920,000 ribu lagi yang tak hadir. Diorang kata, siapa yang tak hadir ni bukan manusia.

Jadi, adakah diorang nak kata baki 920ribu tu bukan manusia belaka sebab diorang tak turun berhimpun bersama - sama yang lain?

Itulah. Orang tua - tua dah pesan. Jangan riak sangat. Sekarang kan dah malu diri sendiri. Lu orang sendiri bikin, lu orang sendiri jawab la. Jangan nak salahkan orang lain pulak!!!

Ps: Hah! Kalau dari dulu diorang berhimpun macam ni kan bagus. Ini tidak. Nak jugak buat rusuhan. Pun masih kata yang Kerajaan sekarang ni zalim jugak ke!!!

Categories: , , ,

4 ulasan:

  1. muka yg.sama datang tiap perhimpunan bekas2 penghuni zoo nih.

    dan bukan rahsia lagi siap dibayar..

    perjuangan palsu menghasilkan mimpi kabur sebuah cita2 hanyir anuar si ketua umum baru pas-rasit.

    gen2felda

    BalasPadam
  2. Marah nanti Anwar kalau kata 80ribu shj. Dulu Anwar kata yg dtg Bersih 300ribu. Kali ini nampak lebih ramai, dah tentu Anwar akan kata 800ribu dlm PC esok lusa.

    Takkan dia nak kata jumlah merudum 220ribu dari 300ribu kpd 80ribu kot. Sedangkan ini sepatutnya perhimpunan terbesar Pakatan.

    BalasPadam
  3. Fuyooooo kalo camni punya crowd kompom PRU 13 milik BN.....yg ramai mat bangla dgn mat indon je campur sikit mamat nepal ...

    BalasPadam
  4. BETOL KER.. MCM TAK PERCAYA AJEE!..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping