Rabu, Januari 02, 2013


Semakin hari semakin heran pulak dengan perangai puak - puak Pakatan Pembangkang ni. Nak pulak dari kalangan puak - puak Parti Angguk Saja.

Makin hari, makin banyak pulak benda - benda aneh yang diorang buat. Makin hari, makin bertambah pulak perkara yang masuk akal diluahkan oleh pemimpin mereka.

Mana la ahli - ahli PAS tak pening dibuat dek pemimpin - pemimpin diorang sendiri ek. Benda kecik macam ni pun diorang boleh jadi bengong.

Kalau nak buat cadangan tu, biar la cadangan yang bernas sikit. Ini tidak. Bagi cadangan mengarut macam ni, siapa yang nak terima?

Ada ke Si Din Pudu ni nak suruh Datuk Seri Rais Yatim jemput PM hadir dalam siaran lansung penjelasan amanat Hadi Awang tu? Kan tak masuk akal tu?

Apa yang PM nak buat kat dalam rancangan tu nanti? Bukannya PM yang perlu berikan penjelasan kepada rakyat, tapi Si Hadi Awang tu.

PM sehingga hari ni masih tak memberikan sebarang komen mengenai amanat tu. Hanya dia mintak perkara tu dijelaskan kepada rakyat supaya rakyat tak keliru.

Jadi, kenapa pulak la Si Din Pudu ni terlebih ceredik sangat nak PM turut hadir dalam rancangan tu nanti? Tak mendatangkan faedah lansung kalau PM hadir pun. 

Banyak lagi kerja lain yang PM perlu buat demi memastikan Negara berjalan dengan baik. Bukan macam diorang. Asyik duduk goyang kaki sambil menipu rakyat sana sini. Suruh buat kerja jaga rakyat, satu hapah pun diorang tak buat. Menipu tu je la kerja diorang pun!!!
SHAH ALAM - Pas menyindir Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Dr Rais Yatim yang berkata mufti dan tokoh agama akan menyertai Presiden parti itu, Datuk Seri Abdul Hadi Awang di televisyen dalam sesi penjelasan berkaitan polemik Amanat Haji Hadi.

Sehubungan itu, Pas berkata adalah lebih baik Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak turut hadir.

Naib Presiden Pas, Salahuddin Ayub berkata, kehadiran Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak di televisyen bersama Presiden Pas Datuk Seri Abdul Hadi Awang adalah lebih baik.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping