Ahad, Januari 13, 2013

Gamaknya, diorang menyorok belakang hotel sambil makan kot... 
Puas jugak la Semut membongkar satu persatu laman portal puak - puak Haramjadah tu tadi. Bukan la sebab Semut percaya sangat dengan laporan diorang.

Tapi sekadar nak membuktikan Kebenaran. Kang kalau buat cerita sesuka hati kang, diorang kata semua tu fitnah dan sengaja diada - adakan pulak.

Namun, apa yang Semut cari tak jumpa pulak. Semut puas jugak menelek satu persatu gambar yang diorang muat naik dalam laman portal masing - masing.

Tapi, kelibat puak - puak Kahak Hijau tu satu pun tak de. Ada pun setakat mamat - mamat yang pakai baju Hijau PAS. Baju Hijau Anti Lynas tak de nampak pulak.

Kalau masam Bershit 3.0 dulu, memang ramai jugak la puak - puak Kahak Hijau ni yang turun. Tapi kali ni lansung tak kelihatan. Kenapa agaknya ye?

Adakah mungkin puak - puak Kahak Hijau tu sekarang ni semuanya dah insaf dan tak nak mengulangi kesilapan yang sama seperti tahun lepas?

Atau, adakah mungkin diorang ni dah malu dengan diri diorang sendiri disebabkan diorang GAGAL membuktikan dakwaan bahawa kilang Lynas tu merbahaya di Mahkamah?

Jawapannya mudah. Puak - puak Kahak Hijau tu tak kelihatan sebab diorang memang dah kehilangan penyokong - penyokong mereka sendiri.

Hakikatnya, selama ini puak - puak Kahak Hijau tu hanya mempergunakan Unit Anal PAS dan jugak Anak Muda Kecoh untuk menjadi dalang diorang.

Tapi kali ni, mungkin Unit Anal dan Anak Muda Kecoh tu dah bosan dengan sikap suka mempergunakan orang lain yang menjadi kebiasaan puak - puak Kahak Hijau ni.

Jadi, mungkin sebab itulah jumlah mereka yang pakai baju Anti Lynas lansung tak kelihatan dalam Himpunan kali ini. Dan mungkin, jumlah itu jugak la yang menyebabkan penyertaan himpunan ni berkurangan!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping