Khamis, Januari 31, 2013


Wah!!! Buruk kelaku pemimpin Pakatan Pembangkang ni memang tak kenal erti kesudahan rupanya ye. Dari kepala sampai ke ekor buruk belaka.

Jangan kata pemimpin. Yang dibawah pun macam tu jugak. Malah ada jugak blogger - blogger diorang pun suka buat kerja haramjadah macam ni?

Huh! Kalau ye pun nak mempromosikan Liberalisme dikalangan rakyat Malaysia, jangan la melampau - lampau brader!!! Agak - agak la sikit.

Malaysia ni bukannya macam Amerika. Masih ada lunas - lunas kebudayaan dan agama. Kalau itu pun diorang tak reti nak hormat, apa guna diorang jadi pemimpin?

Tak guna la diorang nak jadi pemerintah kalau dah perangai masing - masing macam cibai. Ibarat ambik penyangak jadi Perdana Menteri. Memang hancur la Negara dibuatnya nanti. Jahanam la jawabnya!!!
Janji manis, janji sehidup semati, janji susah senang bersama...itu janji masa kita kemaruk cinta, kata wanita yang di aniaya sang suami yang hatinya dirasuki syaitan.

Kisah rumahtangga Ahli Parlimen PKR, Abdullah Sani makin menarik untuk diikuti, ini kerana sebagai Pengarah Jentera PRU 13 Selangor, beliau gagal total. 
Bagaimana beliau mampu merancang kalau perancangan rumahtangga sendiri pun GAGAL ? Bukan sahaja beliau nikah dengan mengikut garis panduan Jabatan Agama Islam Selangor, tapi mengikut Jabatan Islam Narathiwat. 
Nikah sembunyi-sembunyi pada awalnya dan kerana rahsianya bocor maka Abdullah Sani menggunakan cara barbarian, guna cara kekerasan yang melampaui batas agama. MENGHALAU isteri keluar rumah.

Baca di SINI bagaimana Abdullah Sani 'terajang' isteri keluar rumah.

Satu perkara yang menarik perhatian, kedengaran ada cerita baru, isteri ke dua Abdullah Sani masih berstatus isteri orang ketika mereka lari nikah di Siam ? Abdullah Sani wajib bersihkan nama beliau. - seterusnya...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping