Isnin, Februari 11, 2013


Haduhai!!! Apa la kebengap sangat Si Nurul Izzah ni? Dah tandus sangat ke dalam kepala otak dia tu sampai tak de idea lain yang dia nak buat?

Kalau orang lain, makin nak dekat dengan Pilihan Raya ni, makin kuat bekerja mendekati rakyat. Tapi lain pulak Si Nurul Izzah ni. Dia pulak Gila Berdebat!!!

Apa, dia dah tak mampu ke nak buktikan kepada rakyat bahawa selama dia jadi Ahli Parlimen, ada buat kerja untuk menjaga Kebajikan Rakyat?

Dah memang tentu - tentu Si Nurul Izzah tu tak buat kerja. Itu pasal semakin hari, semakin ramai rakyat yang menolak dia. Sebab mereka sendiri yang alaminya.

Dah 5 tahun berlalu, satu hapah kerja pun Si Nurul Izzah tu tak laksanakan. Apa yang dia tau, hanya sekadar menabur fitnah dan mengadu domba. Tak de la kerja lain.

Semua itu diperhatikan oleh rakyat. Setiap apa yang Si Nurul Izzah tu buat dinilai oleh mereka yang berada di Lembah Pantai sendiri. Bukannya orang lain.

Jadi, tak payah la Si Nurul Izzah ni nak cari alasan untuk keluar dari masalah yang dia sendiri buat. Tak de manfaatnya. Tak mendatangkan faedah lansung. Baik dia duduk rumah, jaga suami dan anak - anak lagi bagus dari menyusahkan orang!!!
PETALING JAYA 8 Feb: Ahli Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah Anwar hari ini sekali lagi mencabar Ketua Umno Lembah Pantai, Datuk Raja Nong Chik Zainal Abidin berdebat isu kebajikan rakyat di kawasan itu.
Izzah
Demikian jawapan Izzah ditanya berhubung kenyataan Nong Chik semalam mengatakan beliau hanya suka ‘mengkritik dari berkhidmat untuk rakyat’.

“Saya juga nak tahu apa bentuk kritikan saya itu. Lebih elok kita duduk bersama di hadapan penduduk Lembah Pantai. Bentangkan tawaran masing-masing dan apa yang dia tak puas hati,” katanya di ibu pejabat parti petang ini.
“Saya pasti Nong Chik pun tak sabar-sabar nak berdebat dengan saya, jelaskan apa yang saya suka kritik,” kata Naib Presiden KEADILAN itu.
Beliau berharap akan ada ruang sama adil dalam Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU 13) nanti.
“Media memang saya tak dapat (dinafi), pacak bendera tak sampai tiga jam dah dicabut, nak guna dewan, nanti tiba-tiba dia (Nong Chik) pun ada majlis di dewan yang sama,” sinisnya.
“Jadi eloklah kita semua desak dia untuk berdebat,” kata Izzah.
Izzah sebelum ini berkali-kali mencabar Nong Chik debat tetapi langsung tiada jawapan. - seterusnya...
Categories: , , ,

5 ulasan:

  1. Saya nasuhatkan Raja Dato NC..jgn layan budah izzah ni...buang masa saja. Ada baiknya buat kerja lain yg lebih berfaedah utk rakyaat kaw. LP...PRU13...kasi pukul habis....Wa caya LU Dato Raja NC.

    BalasPadam
  2. kalau dengar sebelah pihak manakan kita nak tau betul atau pun tak apa yang nk dikatekan izzah tu..ad wajar nye debat tu dibuat..biar pemimpin sendiri masing2 turun padang untuk tunjuk sejauh mne kebolehan & keyakinan mereka berdepan dengan rakyat..awak ni apa tau?awak kata izzah tu tak buat kerja dia..awak ni penduduk lembah pantai ke sampai blh bagi statement mcm tu..biar penduduk situ sendiri yg nilai..mereka lg tau..awak xpayah nak sibuk2 mengate hal org..cukup2 lah tu mengutuk orang.. blm tntu ap yg awk ckp tu btul..kalau x btul sia2 saja awak menabur fitnah terhadap org yg x bdose langsung dgn awak..baik awak bunuh saja izzah tu dari awak memfitnah dia macam2..berdosa besar org yg memfitnah ni..

    BalasPadam
  3. Kan dulu PKR ni sibuk sgt dengan reformasi..tak nak kronisma dan nepotisma.. tapi puak2 PR ni SEMUANYA terang terang mengamalkan pati anak beranak.. sebab..senang2lah dpt kabel2 tersendiri utk lebih kuasa.. cuma orang yang tak ada akal dan buta hati tak nampak KEPALSUAN yg nyata ini. Janganlah memperbodohkan diri wahai sekelian rakyat Malaysia denganpelakon2 ini. Si LGE pun tak uruskan parti DAP dia sendiri dgn demokrasi, inikan pula nak sibuk bawa demokrasi kepada Malaysia. Ni semua badut2 yang berlakon utk memperbodohkan rakyat malaysia.

    BalasPadam
  4. sebelum awak nk ckp apa2 lebih baik awak siasat dulu sama ada sahih atau pun x ap yg awk katekan ni..jgn jadik gelap hati sgt..jgn la butekan mate awak..pekak kan telinga awak tu..jgn suke menghentam org..ad baik nye awak amik tau ap yg jadi kat negeri2 pegangan pembangkang..negeri mereka tu lebih maju..anak2 didik di sana yang paling cerdik..contoh selangor,kelantan,pulau pinang..data yang dikeluarkan juru audit negara jugak menunjukkan ekonomi di negeri2 pembangkang paling maju.. pendidikan bagus..kalau awak kata PR ni parti anak beranak awak bandingkan pulak dgn UMNO tu.. bkn ke NAJIB tu anak RAZAK..bkn ke MUKHRIZ pn ank MAHATHIR..bkn ke KHAIRY menantu PAK LAH.. awak ni bute ke ape??membodek saje lah kerja awak ni agak nye kan..

    BalasPadam
  5. Sudahlah..kalau sebuk sgt cakap pasal reformasi, tapi diri sendiri pun amalkan nepotisma, tak payahlah nak bodohkan rakyat malaysia. Janganlah bermimpi 2008 akan berulang lagi sebab tahun tu memang ramai tak suka AAB et al dan juga Tun Mahathir sendiri bengang dengan UMNO sebab AAB punya hal. Kalau ada pembangkang yang tak mencarut dan berpegangan serta mengamalkan apa yang dia nak reformasikan, silakan. Tapi pembangkang yang ada skrg ni hanyalah pelakon2 yang cuba memporak porandakan negara Malaysia yang tercinta ini demi kepentingan diri mereka sendiri.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping