Isnin, Februari 11, 2013


Fuh!!! Tak ku sangka - sangka. Ada jugak orang yang bagi amaran pada Si Ostazah Pening yang perasan diri dia tu terlampau bagus sangat tu ye.

Tapi, itu pun KALAU Si Ostazah Pening tu nak dengar la kan. Kot dia buatnya macam biasa, dia buat je Pekak Badak dia, memang tak boleh kata apa la.

Dah memang dasar didikan Si Ostazah Pening ni macam gitu. Orang bagi la amaran ke, nasihat ke, teguran ke. Tapi kalau dah dasar Pekak Badak dan berlagak Sombong, buat la apa pun. Memang sah hati dia dah tertutup untuk terima semua tu!!!
1. Kononnya selepas bergelar MJ (Mak Janda), Abby Abadi serta merta berubah. Kini dia mendapat kebebasannya semula. Kita tidak mahu mendedahkan segalanya disini. 
Namun yang pasti Abby Abadi semakin panas. Macam apam balik panas, bukan sejuk dingin macam sepat kering. Apabila dia menyertai Pas konon dia 360'o berubah. 
Serta merta dia diiktiraf sebagai uztazah Pas. (Harap sangat dia benar-benar jadi ustazah bukan setakat jadi ustadah semata-mata.

2. Namun Abby Abadi juga perlu diingatkan bahawa dalam Pas bukan semuanya putih hatinya, ada banyak yang hatinya hitam legam walaupun rambut dan  janggut memutih. 
Walaupun serbai dan besar bakul. Jika tidak tak kan banyak duit-duti derma hilang begitu saja.

3. Yang lebih penting Abby Abadi harus ingat supaya jangan sesekali membiarkan didekati beberapa lelaki seperti Mat Sabu yang sinonim dengan Hotel Perdana bilik 121 ketika ditangkap berkhalwat bersama Normah. 
Berhati-hati juga dengan Saipul Bahrin ADUN Pas yang ditangkap berdua-duaan dengan isteri orang didalam keretapi  gerabak istimewa dimana pasangannya ketika itu hanya bertuala merah. 
Lebai-lebai Pas ni boleh sapu belaka....kalau dibiarkan nanti keretapi pun boleh buat u-turn.

4. Berikut adalah link hangat ke Abby Abadi. Amaran! BH tidak akan bertanggungjawab diatas sebarang penyalahgunaan link hangat dan video klip yang disertakan ini. 
Kepada yang belum berkahwin atau yang menduda dan menjanda juga dilarang kerana dari melawat laman berikut. Link Hangat Abby Abadi dan Video Klip Hangat (Klik Sini) - seterusnya...
Categories: , , ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping