Ahad, Februari 03, 2013


Nampak gayanya, Si Karpal Whilchar ni masih tak puas hati lagi dengan tindakan sesetengah umat Islam yang terus mempertahankan kalimah Allah.

Maka, untuk melampiaskan marah dan rasa kecewa dia kerana tak dapat nak menghancurkan istiqomah mereka, Si Karpal ni luahkan kekecewaan dia.

Yang kesiannya, sasaran Si Karpal ni bukan orang lain tapi dia luahkan rasa kecewa tu terhadap Presiden PAS sendiri. Katanya, dia kecewa sangat dengan Hadi Awang.

Sebab apa dia kecewa dengan Hadi Awang? Sebab Hadi Awang tak dapat diperkudakan kerana masih lagi disokong oleh Majlis Syura.

Itu yang membuatkan Si Karpal Whilchar ni kecewa tak ingat dunia. Bukan la sebab dia kecewa tak dapat nak mempolitikkan isu kalimah Allah tu.

Sebaliknya Si Karpal tu kecewa sebab dia tak dapat nak mempergunakan PAS untuk memporak perandakan Islam di Malaysia ni. Itu je sebabnya.

Kalau sebelum ini Si Karpal tu kata dia risau kalau - kalau PAS bakal hilang sokongan dari kalangan orang bukan Melayu. Sekarang biar SH bagi tau dia pulak. 

Terima kasih sebab dia dah memudahkan Barisan Nasional untuk terus kekal mendapat undi dikalangan umat Islam. Disebabkan kerana dia keras kepala, umat Islam semakin hari semakin menyampah dengan DAPigs. Termasuk la PAS sendiri!!!
Pengerusi DAP Kebangsaan, Karpal Singh berkata, adalah salah untuk menyatakan keputusan Majlis Syura Ulama PAS berhubung isu kalimah Allah diterima baik oleh orang bukan Islam termasuk pemimpin DAP.
Dalam hal ini, beliau kecewa dengan kenyataan Presiden PAS Datuk Seri AbdulHadi Awang, katanya kepada pemberita di sini Sabtu.
Beliau berkata demikian bagi mengulas laporan akhbar yang memetik Abdul Hadisebagai berkata larangan ke atas orang bukan Islam menggunakan kalimah Allah dalam Bible berbahasa Melayu telah selesai dan bahawa pimpinan atasan DAP juga menerima penjelasan berhubung perkara itu yang dibuat Mursyidul Am PAS dan Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat semasa satu pertemuan ringkas dengannya di Pulau Pinang Isnin lepas.
Beliau menegaskan tiada sebarang perkara dibincangkan berhubung isu itu apabila beliau bertemu Nik Abdul Aziz pada pertemuan tidak rasmi itu.
Katanya, Majlis Syura Ulama PAS tidak sepatutnya berpegang teguh dengan pendiriannya kerana ia bercanggah dengan pendirian pakatan pembangkang yang terdiri daripada DAP, PAS dan Parti Keadilan Rakyat (PKR). - seterusnya...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping