Ahad, Februari 03, 2013


Hah! Ni apa hal pulak dia nak membeliakkan bijik mata dia ni? Macam tak percaya je dia nak keluar dari DAPigs ye tak. Korang pun mesti tak percaya.

Tapi, dengar cerita memang ada pemimpin DAPigs di Selangor tu yang akan meninggalkan parti Kafir Harbi tu tak lama lagi. Siapa dia, tak tau la pulak.

Apa sebab dia nak keluar dari parti tu? Sebabnya mudah. Kepimpinan DAPigs di Selangor tu diketuai oleh Si Minah Mata Beliak kat atas tu.

Tengok muka pun dah tak boleh percaya. Nampak sangat macam muka orang yang kuat menipu. Siapa yang nak ikut dia ye tak. Buat malu je.

Setakat muka macam tu, bersepah kat belakang Chow Kit der. Pun dia masih ada hati nak jadi pemimpin orang lain? Pun dia masih berangan - angan benda yang bukan - bukan?

Sudah la!!! Sekarang ni dah terbukti yang pemimpin - pemimpin DAPigs ni tak boleh nak dipercayai. Diorang bukannya nak sangat berjuang untuk rakyat. Kebanyakkannya semua berjuang untuk kepentingan diri sendiri. Tu pasal la orang menyampah!!!
KLANG 2 Feb. - Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Sementa, Datuk Abdul Rahman Palil mendedahkan yang seorang pemimpin DAP Selangor telah menyatakan hasrat menyertai Barisan Nasional (BN) dalam masa terdekat ini. 
ADUN yang mewakili BN itu mendakwa, hasrat tersebut disampaikan oleh pemimpin itu kepada beliau melalui satu khidmat pesanan ringkas (SMS) yang dihantar kepadanya minggu lalu. 
Abdul Rahman bagaimanapun enggan mendedahkan nama pemimpin DAP itu sebaliknya meminta wartawan menunggu 'berita baik' yang akan diumumkan dalam masa terdekat. 
"Pemimpin itu menyatakan hasrat menyertai BN kerana tidak berpuas hati dengan masalah dalaman yang menimpa DAP selain masalah dalaman pakatan pembangkang yang memerintah Selangor. 
"Jadi kita tunggu sahajalah berita baiknya tidak lama lagi," kata beliau. 
Beliau berkata demikian ketika ditemui pemberita dalam Majlis Meraikan Pelajar Cemerlang Penilaian Menengah Rendah (PMR) 2012 di Sekolah Menengah Jenis Kebangsaan Kwang Hua di sini petang ini. - seterusnya...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping