Isnin, Februari 18, 2013


Ini lah benda yang SH selalu ulang - ulang. Bila ianya disebut, puak - puak Pakatan Pembangkang ni kata SH nak pecah belahkan Pakatan.

Nak pecah belahkan diorang mendanya sedangkan diorang sendiri pun dah memang tak sehaluan. Sesama diorang pun memang tak sekepala.

Tapi, secara luarannya diorang masih jugak nak menipu rakyat. Masih jugak nak menunjukkan kononnya hubungan diorang baik.

Diorang buat semua tu untuk siapa dan apa tujuannya? Bukan ke untuk memenuhi nafsu Politik sendiri? Bukan untuk kepentingan diri diorang semata - mata?

Semalam Si Hadi Awang tu kata yang PAS akan keluar Pakatan sekiranya ia merugikan Islam dan Melayu. Beria - ia Si Hadi Awang tu mempertahankan Pakatan.

Puas dia lambung - lambung parti - parti lain dalam Pakatan Pembangkang tu. Puas dia julang - julang puak - puak PKR dan DAPigs. Tapi apa balasan yang dia dapat?

Dia dapat bodoh je beb. Itu je yang dia dapat sebab puak - puak PKR dan DAPigs tu tak menghargai lansung apa yang dia buat. Kenyataan dia tu disambut sebaliknya.

Tengok macam mana Si Karpal Whilchar tu jawab balik kenyataan yang dibuat oleh SI Hadi Awang. Ada nampak macam dia sambut kenyataan tu secara baik?
Nampaknya Karpal Singh sekali lagi berdegil dan tetap bertegas bahawa Pakatan Haram tetap berpegang kepada keputusan yang diputuskan pada 8 Januari lalu berhubung isu kalimah ALLAH.

Karpal berkata, sehingga kini tiada perubahan keputusan Mesyuarat Pemimpin Tertinggi Pakatan Haram yang dihadiri Presiden Pas, Hadi Awang,Penasihat DAP, Lim Kit Siang dan Ketua Umum PKR, Anwar Ibrahim.

“Majoriti 2/3 (DAP dan PKR) tetap dengan pendirian yang sama. Walaupun, Pas menukar pendirian bersetuju dengan keputusan Majlis Syura Ulama Pas iaitu ALLAH tidak boleh digunakan.

“Majlis Syura ulama Pas adalah satu bahagian kecil dan tidak mewakili majoriti. Keputusan Majlis Syura tidak boleh atasi keputusan yang diumumkan ketiga-tiga pemimpin utama PR,”katanya.
Nah!!! Inilah bukti bahawa PAS selama hari ini telah diperbodohkan oleh kebiaDAPan puak - puak Kafir Harbi DAPigs dan Munafik dari kalangan PKR.

Dan perkara itulah yang membuatkan SH terasa kesian sangat dengan puak - puak Parti Angguk Saja ni. Buta dek kerana kuasa, sampai musuh acu senapang bawah hidung pun dia dah tak nampak. Sekali musuh picit picu, baru hilang akal dibuatnya!!! - seterusnya...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping