Ahad, Februari 03, 2013


Huh! Memang sah buruk perangai rupanya puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Benda macam tu pun diorang nak jadikan sebagai satu isu ke?

Ingatkan diorang tak terkesan la dengan kemampuan Kerajaan Barisan Nasional nak jemput Psy ni datang ke Malaysia. Rupanya, terpengaruh jugak.

Sebelum ni, diorang dok kata yang Kerajaan Malaysia ni dah nak bankrap. Kononnya dah tak de duit dah kata diorang. Tapi sekarang?

Bila Kerajaan ada kemampuan lebih, dah diorang tuduh kata Kerajaan ni salah guna duit pulak. Dah diorang kata Kerajaan ni menyeleweng.

Tak ke buruk perangai namanya tu? Eh, diorang lupa ke yang Rejim DAPigs Pulau Pinang tu pun nak buat program jugak sempena Tahun Baru Cina ni?

Katanya lagi banyak dari tahun lepas. Yang tu, puak - puak Rejim tu nak cekau duit dari mana? Keluar dari poket sendiri? Duit diorang kumpul dari kecik?

Sudah la!!! Cakap banyak pun tak guna. Puak - puak Pakatan Haramjadah ni memang jenis yang tak sedar diri. Bercakap je pandai, tapi diorang nak buat satu hapah pun tak reti. Dok kaji nyamuk je la kerja diorang pun!!!


Seterusnya...
Ps: Kalau nak murah, suruh je Si Biawak tu buat Gangnam. Tapi, pastikan dia buat Gangnam Style la. Jangan Gampang Style pulak sudah la!!! Hahaha...
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Andrew BEBAL kata Rm2juta bawak masuk PSY ke Malaysia, Lim Kit Siang pulak kata RM3 juta... mane satu kita nak dengar cakap fuckatan ni??? Nape tak cakap je kerajaan bayar RM207 billion pada PSY tu, senang cerita tutup buku pasal pampasan buruh paksa. Nijar berok boleh jadi juara.....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping