Khamis, Februari 21, 2013


Hah! Kenapa pulak Si Karpal Whilchar tu dimasukkan ke Hospital? Sakit apa pulak dia terpaksa tanggung kali ni? Sakit jiwa? Sakit otak?

Tidak. Sebenarnya Si Karpal ni dimasukkan ke Hospital sebab dia sakit hati. Nak pulak bila dia baca kenyataan media yang dibuat oleh PAS Perak semalam.

Kenyataan Pesuruhjaya PAS Perak, Abu Bakar Hussain berkata, PAS dan UMNO masih mempunyai ruang untuk bersatu dimasa akan datang.

Perkara itu jugak turut mendapat perhatian Mufti Perak, Tan Sri Harusani apabila beliau menjelaskan umat Islam secara keseluruhannya perlu bersatu padu.

Kata TS Harusani, perpecahan dikalang umat Islam ini tidak wajar berlaku kerana mereka bersyahadah dengan lafaz niat yang satu. Bukannya ada niat lain.

Jadi, buat puak - puak Kafir Harbi macam puak - puak DAPigs tu, memang ianya menjadi satu mimpi ngeri buat mereka bila perkara ini diketahui.

Selama hari ini, mereka telah berusaha sedaya upaya untuk memecah belahkan umat Islam dengan membangkitkan isu - isu sensitif berkaitan dengan agama.

Mereka jadikan isu kalimah Allah sebagai umpan untuk mereka berpolitik. Tapi, dalam masa yang sama, mereka tidak sedar. Tindakan tersebut hanya memburukkan keadaan.

Maka, sekarang ni semuanya dah terang, jelas dan nyata. Musuh dah ada bawah batang hidung. Senjata pun diorang dah acukan ke muka kita. Pun kita masih tak sedar jugak?

Pun ada jugak pihak yang masih leka dan buat - buat buta mengenai perkara ini? Memang betul la kata Prof. Dr. Ridhuan Tee baru - baru ni. Mustahil kalau kita kata kita tak kenal siapa musuh kita sebab musuh tu dah ada depan mata!!! Lain la kalau kita ni buta!!!

Seterusnya...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping