Sabtu, Februari 02, 2013


Punya la buruknya perangai puak - puak Pakatan Pembangkang Haramjadah tu ye. Diorang ni betul suka memalukan diri sendiri rupanya ye.

Dulu, diorang jugak yang dok julang Tan Sri Musa Hassan ni. Diorang anggap setiap kata - kata yang keluar dari mulut TS Musa tu sebagai emas.

Diorang buat setiap ayat yang keluar dari mulut Tan Sri Musa tu sebagai amanat yang boleh diperalatkan demi kepentingan Politik diorang.

Puas la diorang jaja kenyataan yang dikeluarkan oleh Tan Sri Musa tu dan disumbat kepada rakyat sebagai bahan untuk meraih undi. Tapi tu masa TS Musa menyokong diorang.

Sekarang? Diorang jugak yang tuduh TS Musa Hassan tu sebagai alat yang dipergunakan oleh Tun Mahathir. Diorang pulak yang buat dakwaan yang bukan - bukan.

Diorang tuduh pulak Tan Sri Musa sengaja dihantar untuk memporak perandakan Pakatan Pembangkang. Diorang kata pulak TS Musa Hassan sebagai Trojan Horse.

Tak ke buruk perangai puak - puak Haramjadah ni? Walhal orang dah bagi amaran dah dulu agar diorang berhati - hati dengan apa yang disebut oleh Tan Sri Musa dulu.

SH dah berulang kali ingatkan diorang supaya kaji dulu apa yang dinyatakan oleh Tan Sri Musa sebelum diorang nak jadikan bahan Politik.

Malah SH suruh diorang tanya dulu apa yang diluahkan oleh Tan Sri Musa tu. Tapi ada diorang nak dengar? Ada diorang nak ambik peduli?

Tak de der!!! Diorang nak ikut cara diorang jugak. Nak jugak guna kenyataan tu sebagai alat dalam Politik. Sekarang siapa yang malu?

SH bagi amaran tu bukan sebab apa. Takut nanti ada jugak yang makan diri sendiri. Sekarang, dah kena lempang dengan Tan Sri Musa tu, amacam? Apa rasa sedap tak?

Huh! SH malas la nak sebut siapa pencacai Pakatan yang buat tuduhan tu semua. Siapa yang makan cili, dia sendiri la terasa pedasnya. Baru la Padan Muka Dia!!!

Lain kali, jangan cepat sangat nak percaya dengan apa yang orang kata. Sebab apa yang orang cakap tu boleh memakan diri sendiri balik. Sekarang bila dah kena tenyeh, jangan la nak tuduh yang bukan - bukan. Sendiri bikin, sendiri tanggung la woi!!! - seterusnya...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping