Selasa, Februari 05, 2013


Rasanya, dah ramai dah orang yang bercerita pasal sketsa isteri ADUN Paka ni dalam laman sosial. Banyak yang mengutuk dan terpinga - pinga. Tapi lawak pun ada.

SH tak nak la sibuk dalam soal rumah tangga orang. Tapi, dalam hati ni tertanya - tanya jugak kenapa isteri ADUN tu sibuk sangat nak mintak cerai bila tahu suami dia kahwin lain?

Padahal, dia bukannya isteri pertama pun. Dia isteri kedua. Jadi, adakah dia layak untuk memberikan alasan bahawa tindakan ADUN tu hanya memalukan keluarga?

Dia lupa ke macam mana dia dulu pun pernah merampas suami orang. Masa tu, dia tak terasa pulak yang dia memburukkan imej serta memalukan keluarga ADUN tu.

Kalau setakat isteri ADUN Paka tu 'jealous' sebab tak dapat keluar majalah hiburan dengan suami dia, baik tak payah la nak cerita. Buat mengabihkan masa je.

Waima ADUN Paka tu kahwin empat sekali pun, kalau dia dah mampu apa salahnya. Dah dia mampu menjaga rakyat yang jauh lebih ramai dan lebih banyak ragam dari isteri dia, inikan pulak nak jaga empat orang isteri. Tu pun isteri dia tak reti nak bersyukur jugak ke???
DUNGUN - “Saya tidak boleh terima apabila gambarnya dengan isteri baru terpampang dalam majalah hiburan. Ia satu publisiti murahan dan tidak sesuai dengan jawatannya sebagai YB (wakil rakyat).
"Saya rasa tindakan beliau mengaibkan keluarga dan menjatuhkan imejnya dalam politik dan itulah punca saya memohon cerai ini."
Demikian pengakuan Mastura Othman, 47, yang mengemukakan permohonan cerai ke atas Adun Paka, Zakaria @ Ariffin Abdullah, 60, di Mahkamah Rendah Syariah Dungun, pagi semalam.
Mastura, isteri kedua Zakaria, ketika ditemui wartawan sebaik keluar dari kamar mahkamah selepas kesnya disebut berkata, beliau sebelum ini sudah bercerai dua kali, dan kedua-duanya difahamkan tidak didaftarkan dan permohonan cerai tersebut adalah kali ketiga bagi pasangan terbabit, yang berkahwin lebih 20 tahun lalu.
Mastura, yang hadir ke mahkamah berbaju kurung oren berkata, kali pertama beliau bercerai dengan suaminya ialah pada 27 April 2012, dan kali kedua pada 18 Ogos 2012, iaitu beberapa hari selepas Aidilfitri.
Beliau menjelaskan, permohonan cerai kali ketiga itu dilakukan atas kerelaannya sendiri kerana beliau amat kecewa dengan perbuatan suaminya yang didakwa menyiarkan kisah hubungannya dengan isteri terbaru dalam sebuah majalah hiburan keluaran Disember lalu. - seterusnya...
Categories: , , ,

4 ulasan:

  1. MASALOHNYA BINI TUO SIAP ROYAT ADO GAMBAR KEMALUAN ..LAGI DALE H/PHONE..MALU KOKRA WEHH

    BalasPadam
  2. APA KISAH..JANGAN LEBIH DARI EMPAT SUDAH

    BalasPadam
  3. Mastura ni bukan bini tua, tp bini muda...dia mmg lama dah meroyan, mulut jahat...aku knal sgt...lps die kawin ngn YB dulu, mcm2 die buat kt bini 1st, tp bini 1st sgt sabor..tulah, Allah tak suka pd umatNya yg bongkak dan takbur spt mastura ni....

    BalasPadam
  4. Ada gambar cipap dalam handphone laki dia tuh kan cipap bini muda dia, apasalahnya..bukan cipap orang lain, agaknya dia jeles sebab cipap dia (Mastura) xde dalam handphone tuh kah kah kah...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping