Jumaat, Mac 15, 2013


MPP Online - Sekumpulan pendemonstrasi di depan bangunan Kedutaan Malaysia di Filipina hari ini menggesa supaya DS Najib Razak ditangkap dan dihukum sebagai penjenayah perang berikutan kejadian pencerobohan di Sabah.

Kumpulan pendemonstrasi tersebut juga bertempur dengan anggota Polis yang berkawal di keliling bangunan Kedutaan terbabit sebelum cat merah dilemparkan ke dinding bangunan.

Kumpulan yang dipercayai diupah oleh pihak-pihak tertentu itu juga mendesak agar kerajaan Filipina menutup Kedutaan Malaysia serta mengusir Duta kita dari negara itu.

Ketua kumpulan pendemonstrasi tersebut, Rasti Delizo juga memberikan amaran kepada Perdana Menteri Malaysia agar menghentikan pembunuhan tak berperikemanusiaan terhadap pengganas Sulu di Sabah.

"Kami menuntut agar pihak kerajaan Malaysia supaya segera mendengar arahan kami.. Najib Razak diberi amaran supaya menghentikan pertumpahan darah di Sabah atau akan dianggap sebagai penjenayah perang yang paling utama di Asia Tenggara.." kata Delizo.


Ps: Jenis orang tak de otak, memang payah kalau nak kita tegur. Tu pasal la diorang buat kerja yang bukan - bukan!!
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. Penjenayah perang? Siapa yang menyerang siapa....Sabah negeri berdaulat dibawah Malaysia.Ganyang sipeceroboh...Malaysia tanah airku.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping