Berita Pahang

Jumaat, Mac 08, 2013


Tahniah pakcik sebab berani buat kenyataan secara terang - terangan seperti ini. SH bukan nak salahkan sesiapa. Apa yang pakcik ni buat adalah hak dia sendiri.

Mungkin dia ada masalah dia sendiri seperti mana Hakim mahkamah yang menjalankan kes liwat terhadap anak dia sebelum ini. Hakim tu pun ada masalah jugak.

Biar la pakcik tu nak kata apa tentang kes tersebut. Yang rosak pun, anak dia jugak. Yang kena liwat, anak dia jugak. Bukan anak orang lain.

Sama ada kenyataan pakcik tu hanya untuk menghangatkan lagi Pilihan Raya Umum dan mendapatkan simpati rakyat terhadap Si Ketua penipu tu, terpulang la.

Tak mustahil jugak kalau kita nak kata yang pakcik tu ikut cakap puak - puak Pakatan sebab dia sebelum ni sanggup ikut skrip pihak yang dia maksudkan. Tak gitu?

Mungkin pakcik tu dah merelakan anak dia untuk kena sumpah laknat yang dibuat sebelum ini. Mungkin pakcik tu rela anak dia kena liwat sebab Si Karpal Whilchar cakap macam tu. Jadi, apa - apa pun, tahniah diucapkan kepada pakcik sebab buat konar baring!!!
Dilihat sebagai perkembangan terbaru yang akan memanaskan lagi politik menjelang Pilihan Raya Umum ke-13, bapa Saiful Bukhari, Azlan Mohd Lazim, hari ini mendakwa anaknya itu dipergunakan oleh pihak-pihak tertentu tidak  bertanggungjawab - mendalangi kes liwat kedua melibatkan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.


"Saya Azlan Mohd Lazim sesungguhnya percaya anak saya Saiful Bukhari telah dipergunakan oleh pihak-pihak tertentu yang tidak bertanggungjawab.

"Mereka inilah merupakan dalang kepada semua fitnah liwat yang dilakukan terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim, yang melibatkan anak saya," kata beliau pada sidang media di sini pagi tadi.


Beliau juga berkata, perkara itu adalah konspirasi jahat untuk mengheret Anwar, yang dibebaskan daripada tuduhan meliwat 9 Januari 2012, ke penjara buat kali kedua.



"Saya percaya anak saya telah dipergunakan oleh pihak tertentu untuk kepentingan politik mereka, percakapan yang dibuat pada media juga telah diatur dan dirancang (pegawai khas pemimpin kanan negara).



"Saya hanya baca skrip tersebut disebabkan perasaan sayang saya kepada anak (Saiful), namun setelah lama saya berasa bersalah dan tak tenang.



"Ini adalah konspirasi politik jahat yang diatur untuk menjatuhkan dan mengheret kembali Anwar ke penjara," katanya. - seterusnya...
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Rasanya yg kena liwat saiful. ka bapak saiful pn kena liwat sekali? Pak cik nih u turn sana sini, skt hari lagi masuk LONGKANG la. Cuba suruh bersumpah macam anak dia.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Lain

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping