Jumaat, Mac 08, 2013



SH dah cakap dah. Tapi tak de orang nak dengar. Si Tian Chuak ni takkan mintak maaf der. Dia ni jenis keturunan yang sama macam Si Biawak Guang Eng tu.

Orang 'Sombong dan Angkuh' macam Si Tian Chuak ni tak kan mau der nak tunduk kepada orang lain serta mengakui kesilapan diri dia sendiri.

Dia rasa diri dia je yang betul. Dia rasa, apa yang dia buat tu semuanya bagus belaka. Walhal, dah terang - terang apa yang dia buat tu salah dan menyeleweng.

Bila berlaku keadaan macam tu, dia mula la nak ubah cerita. Walaupun jelas laporan dalam Keldai Daily tu tulis dia menghina anggota keselamatan Negara, dia takkan mengaku.

Macam yang SH cakap sebelum ini. Dia boleh cakap apa saja yang dia nak. Dia boleh bagi sejuta alasan sekali pun. Tapi dia takkan mampu nak ubah kenyataan.

Dia tak pernah nak fikir pasal pandangan rakyat terhadap dia. Dia tak pernah ambik kira pun sebab apa rakyat marah. Bagi dia, bukan dia yang buat salah.

Kot kalau dia ambik kira semua tu, sudah semestinya dia tau sebab apa rakyat bangkit dan mula menunjukkan bantahan terbuka terhadap dia. 

Tapi, malangnya, dia tak sedar semua tu. Dia jugak yang tak nak guna Kepala Otak dia untuk berfikir. Yang dia asyik guna hanyalah Kepala Lutut dia je.

Jadi, tak payah la nak buang masa. Apa yang Si Tian Chuak tu buat memang dah jelas. Tak perlu dah nak tunggu lama - lama. Saman je Si Tian Chuak Babi tu. Habis cerita. Baru dia sedar diri sikit. Jangan sesedap mulut dia je nak bercakap!!!
KUALA LUMPUR 7 Mac - Walaupun beratus-ratus laporan polis dibuat berhubung kenyataannya mengaitkan pencerobohan di Lahad Datu, Sabah sebagai 'sandiwara UMNO', Tian Chua (gambar) tetap dengan pendirian enggan memohon maaf kepada UMNO. 
Malah, Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu terus menafikan beliau pernah membuat kenyataan tersebut meskipun turut dilaporkan dalam portal propembangkang KeadilanDaily.com. 
Beliau juga bertegas menyifatkan dakwaan menghina pasukan keselamatan itu adalah fitnah dan pembohongan jahat pemimpin-pemimpin Barisan Nasional (BN) terhadapnya. 
Dalam masa sama, beliau memberi amaran kepada penulis blog supaya berhenti menyiarkan berita palsu yang mendakwanya pernah berucap di Puchong dengan menyifatkan pengorbanan anggota keselamatan sebagai 'Komando Mati Katak'.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping