Jumaat, Mac 08, 2013


Itu satu respon mudah dari seorang pembaca blog SH mengenai isu yang sedang membara buat ketika ini. Apa yang dia cakap tu betul jugak.

Dalam kes liwat Si Saiful tu, yang Si Ketua Penipu tu liwat anak, bukannya bapak. Jadi, kenapa pulak bapak yang tampil buat penafian? Pelik jugak tu.

Tambahan pulak, bapak buat penafian dok asyik baca tulisan dalam kertas. Baca teks yang telah pun siap ditaip. Jadi, tak heran kalau Si Bapak tu pun baca ikut skrip.

Sekarang persoalannya, siapa yang tulis kenyataan tersebut? Siapa yang siapkan teks tu dan aturkan perjumpaan Si Bapak dengan pihak media?

Nah! Kita baca pulak pengakuan yang dibuat oleh Si Saiful sendiri sebab dia mangsa liwat. Yang menanggung seksa, Si Saiful ni. Yang dibalun berkali - kali, Si Saiful ni jugak. Bukan bapak dia. Jadi, siapa yang korang lebih percaya? Anak atau bapak???
KUALA LUMPUR 8 Mac - Saiful Bukhari Azlan hari ini menegaskan tindakan bapanya yang secara drastik mengubah pendiriannya berhubung  kes liwat II melibatkan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim  akibat 'diperguna' pihak tertentu.

Beliau memberi respons balas menerusi sistem pesanan ringkas (sms) kepada media sebentar tadi.

"Berikutan kenyataan bapa Saiful yang mohon maaf pada Anwar isu liwat, ini reaksi Saiful. bapa saya diperguna.", ujarnya

Saiful juga menegaskan akan terus istiqamah malah tidak akan berganjak dalam menegakkan keadilan berhubung kes berkenaan.

"Tak (sama) sekali berganjak. Tengah fikir tindakan balas selanjutnya.Saya tak mahu melatah," tegasnya. Saiful juga dilaporkan akan membuat satu sidang media khas pada petang ini.

Sebelum ini, laman portal Keadilan Daily telah melaporkan Bapa Saiful Bukhari, Azlan Mohd Lazim mengeluarkan kenyatan kes liwat II yang melibatkan anaknya itu merupakan satu fitnah dan konspirasi politik ke atas Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Azlan juga berkata akan memohon maaf secara terbuka kepada Anwar yang juga Ketua Pembangkang berhubung isu yang didakwanya sebagai fitnah. - seterusnya...
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. dah keluar ke blom ea kenyataan saiful yg terbaru ?tgh tunggu ni..

    BalasPadam
  2. Dah keluar dlm berita perdana tadi.

    Cikgu pencen

    MalimNawar

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping