Selasa, Mac 05, 2013


Hah! Betul ke khabar angin yang SH dengar semalam? Katanya, Si Tian Chuak tu dah kehilangan telur dia lewat petang semalam. Ke mana pulak hilangnya telur dia tu?

Tertinggal kat dalam kapal terbang masa dia nak balik dari manila lepas jumpa dengan wakil pemberontak Sulu ke? Atau telur dia dah menetas jadi anak ayam yang comel?

Sekarang semuanya memang jelas. Tak perlu dah kita nak mempertikaikannya lagi. Puak - puak Pakatan Haramjadah ni semuanya jenis yang tak 'bertelur' belaka rupanya.

Diorang ni setakat berani nak buat bising dalam media dan jugak laman twitter je. Bila orang turun nak jumpa diorang 'Face to Face', diorang kecut pulak.

Kot kalau dalam media, bukan main lagi diorang hentam orang dengan dakwaan itu ini. Masa berdiri kat pentas ceramah pun macam tu jugak. Mau gugur bumbung dewan dibuatnya.

Tapi bila diajak jumpa depan - depan, mula la diorang hilang kemaluan. Terus tak tunjuk muka. Menyorok bawah meja kerusi bagai. Pejabat siap pasang rantai.

Itu ke jenis pemimpin yang KONONnya nak mendabik dada kata diorang ni bagus sangat? Setakat berani cakap kat dalam media je buat apa. Tak gentle lansung!!!

Kalau sebelum ni, berani sangat dia nak kaitkan UMNO dalam isu berkaitan dengan Lahad Datu. Siap kutuk lagi anggota keselamatan yang gugur kat sana.

Tapi, bila orang berkumpul depan pejabat dia je, terus dia pun lari lintang pukang. Bagi alasan kononnya dia ada kat luar negara masa tu.

Tu semua alasan yang tak masuk akal. Setakat bagi alasan untuk menyorokkan telur dia yang dah memang hilang tu. Tinggal lagi, apa boleh buat ye tak.

Dah memang diorang ni dididik oleh Si Ketua Penipu tu macam tu. Sedangkan dia pun boleh hilang jam Omega masa bagi 'tarbiah' pada Chinadoll sebelum ni. Jadi, anak buah pun boleh jugak hilang telur bila berdepan dengan rakyat!!!
KUALA LUMPUR 4 Mac - Kesabaran orang ramai khususnya pengundi di Parlimen Batu terhadap kebiadapan Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Tian Chua berhubung insiden di Lahad Datu, Sabah mencapai kemuncak apabila mereka berhimpun beramai-ramai di pejabat Ahli Parlimen itu di Jalan Sentul, di sini. 
Sambil membawa kain rentang yang antara lain bertulis, 'Tian Chua biadab', 'Mohon maaf segera kepada rakyat dan kerajaan' dan 'Tian Chua berniat jahat keluar kenyataan fitnah kerajaan', mereka berteriak mengecam sikap Tian Chua. 
Dalam perhimpunan selama sejam dan disertai hampir 500 orang itu, mereka turut membakar bendera PKR serta mendesak Tian Chua memohon maaf secara terbuka kepada kerajaan, rakyat dan pasukan keselamatan negara. - seterusnya...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping