Khamis, Mac 07, 2013


Belum apa - apa lagi mamat yang bergelar 'Jeneral PKR' ni dah kena cabar. Baru je melangkah masuk dalam Parti Kencing Rakyat, dah kena cuci 'taik' Si Ketua Penipu tu.

Tapi itulah bahananya bila menjadi pencacai kepada Si Ketua Penipu tu. Apa saja 'najis' yang dibuat oleh dia, terpaksa dicuci pulak oleh pencacai bawahan.

Tak kira la sama ada orang tu berpangkat besar atau tidak. Tapi, status dia hanya sekadar pencuci 'taik' je sebenarnya. Tak lebih dan tak kurang dari itu.

Dan, orang yang mencabar dia pulak memang bukan calang - calang orangnya. Orang yang cabar dia tu adalah Bekas Setiausaha Sulit Kanan (SUSK) Si Ketua Penipu tu sendiri.

Orang yang banyak menyimpan rahsia serta menguruskan tugas - tugas pejabat Si Ketua Penipu tu sebelum ini. Dah tentu - tentu dia tau perangai Si Ketua Penipu tu.

Cabaran yang dibuat pulak memang munasabah dan memang perlu dijawab oleh Si Jeneral PKR tu sebab dia tau mengenainya. Dia perlu jawab dengan bukti sekali. 

Kalau Si Jeneral PKR tu setakat bercakap je tanpa mempamerkan sebarang bukti yang kukuh, baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa je!!! Sekadar bercakap kosong, budak sekolah tadika pun reti. Tak payah susah - susah jadi Jeneral!!!
KUALA LUMPUR 6 Mac - Bekas Setiausaha Sulit Datuk Seri Anwar Ibrahim, Muhamad Rahimi Osman mencabar bekas Panglima Tentera Darat Malaysia, Jeneral (B) Tan Sri Md. Hashim Hussein menyatakan sama ada peristiwa Sauk yang berlaku pada tahun 2000 juga merupakan sandiwara UMNO seperti mana tuduhan pihak pembangkang. 
Menurut Rahimi, ini kerana pihak pembangkang telah menggunakan alasan yang sama dengan menuduh bahawa kononnya pencerobohan pengganas Sulu di Lahad Datu adalah sandiwara ulangan peristiwa Sauk. 
"Memandangkan Md. Hashim adalah Panglima Tentera Darat pada ketika itu (Sauk), sudah tentu dia boleh memberikan sedikit pencerahan sama ada benar atau tidak tuduhan pembangkang. 
"Kalau benar, kenapa perlu rujuk kes Sauk dan kalau tidak benar, kenapa dia boleh berada dengan pembangkang pada hari ini?" katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini. - seterusnya...
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. BEKAS JENERAL TAK SESUAI MASUK POLITIK KERANA WAKTU BERTUGAS DAH ANGKAT SUMPAH. WATIKAH DARI DYMM YDP AGUNG. KENA JAGA AMANAH. KALAU NAK TERUS MENYUMBANG KEPADA AGAMA, BANGSA DAN TANAH AIR, BUATLAH PROGRAM LAIN YANG BOLEH MENERAPKAN SEMANGAT NASIONALISMA TANPA AGENDA. BUKAN CARA BERPOLITIK. CARA BEGITU LEBIH TERHORMAT.

    BalasPadam
  2. ha ha ha memang bernas pandangan tuan

    BalasPadam
  3. Kebanyakan yang masok pembangkang baik Pegawai Awam/ATM adalah mereka yang gila pangkat masa bertugas!bila xdpt ni le jadinya,masa bertugas perangai macam hempurassssssssssss

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping