Khamis, Mac 07, 2013


"Arwah adik saya bukan Anjing UMNO, Arwah adik saya adalah Manusia. Kenapa nak politikkan perkara ini." 

"Saya ingin mambetulkan kenyataan kurang ajar Tian Chua yang mengatakan arwah adik saya ni mati adalah kerana konspirasi UMNO."

"Malah, ahli Dap Jonathan Lim pula buat kenyataan yang mengatakan kedua-dua arwah yang maut di Lahad Datu itu adalah Anjing UMNO."

"Kalau beliau membuat kenyataan macam tu...berlaku pada keluarga beliau (Tian Chua dan Jonathan Lim) macam mana?"

"Di sini saya nak tegaskan adik saya mati di medan pertempuran bukannya lakonan semata-mata… saya yang mandikan arwah... 



"Saya yang kendalikan jenazah arwah jadi saya tahu macam mana perasaan keluarga... kesedihan seorang anak kehilangan ayah… isteri kehilangan suami..abang kehilangan adik..ibu kehilangan anak." 

"Ini bukan konspirasi UMNO... saya bukan nak berpolitik tapi saya nak ceritakan kenyataan yang sebenar."

"Ini semua bodoh punya kenyataan… memang sangat bodoh… tak kena keluarga sendiri boleh la cakap… cuba ahli keluarga sendiri yang maut baru tahu perasaan kita macam mana… macam mana sanggup ke dengar kenyataan yang anda keluarkan itu kalau ahli keluarga anda yang maut."

"Saya cukup marah bila ade pihak kata kematian arwah adalah konspirasi kerajaan… ada yang kata anggota yang maut itu sebagai anjing UMNO."


"Adik saya bukan anjing… adik saya manusia… bukan main senang mereka hina bangsa Melayu...kenapa sampai panggil anjing… anjing tu najis… cuba kalau kita panggil dia tu babi...nak ke."

Ps: Hah! Sekarang kita tanya Si Babi Tian Chuak tu pulak. Berani tak dia nak saman brader ni? Takkan dia setakat berani nak bercakap ikut sedap Kepala Lutut dia je kot!!! - seterusnya...
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. ada orang nak ambik upah....kalau TC nie kira murah je....belanja minum cukup

    BalasPadam
  2. org melayu skrg dah tak dak maruah...

    kene hina mcm anjing dgn cina bangsat pon hanya mampu melalak dlm blog....

    BalasPadam
  3. panggil tian chua, babi peliharaan.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping