Khamis, Mac 07, 2013


Hek eleh! Memang macam sial la Si Ketua Penipu ni ek. Dah kantoi nak jawab soalan dari pihak wartawan pun dia masih nak tunjuk lagak lagi ke?

Dia yang ternyata kencing dalam seluar, lagi dia nak tunjuk dia hebat? Sudah la woi! Tak payah la nak tunjuk macam dia tu bagus sangat.

Setakat bercakap kat Ibu Pejabat parti je buat apa. Kalau berani, turun ke bawah, jumpa dengan orang ramai. Jumpa dengan abang kepada mangsa Lahad Datu tu.

Kot kalau bercakap belakang meja pun dah terketar - ketar Kepala Lutut, baik tak payah nak tunjuk lagak la Bang Non oi! Buat malu je kat budak kecik.

Apa? Dia ingat pasukan keselamatan Negara kita ni macam dia ke, dok buat kerja pakai Kepala Lutut? Agak - agak la woi! Bercakap tu biar pakai Kepala Otak sikit.

Setiap anggota keselamatan dan pertahanan Negara ada 'Standard Operation Procedure' atau SOP masing - masing la. Bukan main hentam sembrono je.

Dia yang duduk kat meja sambil main twitter tau apa? Setakat bangga jadi Menteri Kewangan 8 tahun, apa dia tau pasal nak susun strategi ketenteraan?

Nak turun jumpa rakyat pun siap pakai Bodyguard dengan pistol bagai, apa kejadahnya. Kalau dia jadi PM, belum apa - apa, dia cabut dulu. Sewa kapal terbang mewah, lari ke Turki. 

Baru dengar orang buat report Polis tuduh dia meliwat pun dah ketar lutut. Inikan pulak kalau nak suruh dia berdepan dengan pemberontak yang bawak senjata. Tu mau terberak terus dalam seluar gamaknya!!! Cakap je pandai. Pigidah!!!
“Ini bukan kegagalan pasukan polis atau ATM (Angkatan Tentera Malaysia), tetapi kepimpinan,” katanya pada sidang media di Ibu Pejabat KEADILAN.


Beliau berkata, perkara ini berlaku ekoran kelemahan dalam memberi arahan daripada pihak atasan.

“Kenapa kerajaan perlu tunggu hingga 23 hari baru tindakan diambil. Mana kenyataan pemimpin? Kementerian Dalam Negeri, Menteri Pertahanan? 
Sedangkan kedaulatan telah digugat dan lapan anggota keselamatan terkorban,” tegasnya.

Kata Anwar, kedaulatan dan maruah negara dijamin jika Pakatan Rakyat mentadbir negara.

“Bila situasi seperti itu berlaku, polis dan tentera perlu ada struktur arahan (command structure) yang jelas. Saya rasa ia tiada di sana.

Jika kita ambil alih, kita janji tidak akan benarkan negara kita tidak diceroboh, demi kedaulatan dan maruah negara,” kata Anwar. - seterusnya...
Ps: Tak payah cakap banyak la Bang Non oi!!! U Ulang, I Saman U Pulak!!! Hahaha...
Categories: , , ,

4 ulasan:

  1. Kenapa bicara kes liwat 2 minta tangguh hingga 66 kali Anuar oiii.
    PRU 13 kau Anuar tak buat persiapan lari ke Turki ke? Perangai macam DAJAL ada hati nak jadi PM! kah kah kah

    BalasPadam
  2. Ada lagi ke maruah si kitol ni....nuar nuar....apa nak jadi dengan ko ni nuar oi?

    BalasPadam
  3. butuh kau la nuar! Allah pun kau jual konon nak jaga kedaulatan negara!

    BalasPadam
  4. ulang, i saman u!...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping