Ahad, Mac 03, 2013



P.Ramlee dilihat ketika itu agak berani melontarkan satu permasalahan dalam umat Melayu yang mana pernikahan yang agak kelam kabut. 

Bagi yang tak pernah lihat filem ini, kenalah lihat sebab agak 'celaru' perkahwinan yang melibatkan dua keluarga. Tajuk Filem tersebut KELUARGA 69 !

Bagaimanapun P.Ramlee diakhirnya berjaya melihatkan pada masyarakat bahawa ianya perkahwinan yang unik dan sah disisi Islam.

Sekarang ni pun istilah Keluarga 69 diambil dari filem seorang Lagenda Industri Perfileman, tetapi maksunya bagi masyarakat moden kini bukan lagi membawa pengertian seperti filem arwah Tan Sri P.Ramlee tetapi membawa maksud yang mudah difahami, keluarga yang hancur dan hidup dalam kepuraan.

Istilah Keluarga 69 ini juga banyak digunakan kepada keluarga 'pembesar pakatan haram' iaitu Anwar Ibrahim. Mana tak tunggang terbalik. 

Anwar sibuk urus dan padamkan skaldal liwatnya yang bersiri, tak sempat hilang di memori rakyat, beliau tambahkan pula dengan kisah melanggan pelacur dari China yang kononnya pelajar kolej. 

Isteri dan anak-anak pulak dikerah supaya mempertahankan beliau hanya kerana bersandarkan nafsu ingin menjadi Pemimpin Politik atau Pemimpin Parti yang bermimpi ingin menginap di Putrajaya.

Banyak saksi muncul termasuk orang yang paling rapat dengan Wan Zizah, Senator Ezam Mat Nor sendiri diarah supaya mengawasi Anwar kerana bimbang Anwar bawa balik 'jantan bugar'  ke rumah.

Bermula dari pemandu peribadi, Azizan yang mendakwa beliau diliwat oleh Anwar berkali-kali hingga lupa ingatan. Ye lah mana tak lupa. 

Hakim telah buat keputusan yang memihak kepada Anwar hanya kerana Azizan lupa tarikh. Tapi, penghakiman dari 3 orang Hakim tidak pernah menyebut Anwar TIDAK MELIWAT !

Timbul pula mangsa terbaru, Saiful, seorang yang bertugas di dapur pejabat Anwar. Kerja bancuh teh atau kopi dan menyediakan karipap hingga dibawa ke Hong Kong dan Singapura dan mungkin ke beberapa negara lagi. 

Akhirnya tewas di bucu kanan katil di sebuah kondo milik rakan baik Anwar. Berbekalkan kata kunci atau password MOKHTAR, maka Saiful jadi mangsa. "..can I Fuc# U Today.."

Itu bukan kata kunci, itu ayat minta izin untuk memaksa senjata tumpul Anwar yang bengkok ke dubur milik pekerja beliau sendiri.

Sedih dan hinanya kitab Allah bila Saiful bersumpah bukan sekadar bersandarkan WAHYU Allah tetapi dibuat di dalam Rumah Allah namun semuanya dipandang sepi dan jijik.

Dan lebih menjengkelkan, Nik Aziz, Hadi Awang dan seluruh ahli ulama yang mendiami majlis Syura politik Pas sanggup kunci mulut demi untuk memastikan nama Anwar tidak tercalar. Pas dengan rela hati bersekongkol dengan manusia yang berzina dan meliwat !

Manusia yang melantik manusia lain menjadi anggota agama dan letak dalam biro yang dinamakan majlis syura semuanya mempunya kepentingan peribadi.

Semuanya dikatakan ada gaji atau elaun datang mesyuarat malah menurut sumber, elaun bulanan ini dibayar dengan duit parti yang sumbernya tidak jelas dan tidak pernah di war warkan.

Akhirnya Anwar hanya dilihat menang di mata penyokong beliau sendiri. Rakyat, majoritinya sudah tahu tembelang Anwar dan kes liwat dan zina dengan pelacur dari China ini bukan rekaan tetapi kenyataan. Masa akan menjadi penentu Anwar bakal terjebak lagi !

Ps: Cerita macam ni kita keluarkan sikit - sikit. Kalau dipaparkan semuanya, tak best. Hilang la 'Stim'nya nanti!!!

Tunggu pulak Bahagian kedua dengan tajuk: Kak Wan Omega dan Keluarga 69!!! - seterusnya...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping