Ahad, Mac 03, 2013


Rasanya, Si Tian Chuak ni tentu bangga bila dia dapat Haiwan Belaan macam mamat kat bawah ni. Agak - agak, apa la yang Si Tian Chuak tu bagi dia makan ye?

Jelas, sikap biaDAP macam ni hanya menjadi asas kepada pendidikan dari Universiti Al - Juburi tu sahaja. Tak de dah institusi lain yang bagi pendidikan sedemikian.

SH cakap macam ni bukan la sebab terikut - ikut dengan perangai atau pun sifat semula jadi puak - puak Pakatan Haramjadah tu. Bukan sebab kita dua kali lima dengan diorang.

Tapi, dengan diorang ni nak cakap baik tak guna dah. Tak de makna der nak berdiplomasi dengan puak - puak Laknatullah tu. Kalau kita cakap baik pun, diorang macam tu jugak.

Dah memang diorang ni dasar macam Anjing yang tersepit. Kot kita lepaskan diorang pun, diorang gigit kita balik. Jadi, baik kita biar kelantak diorang tu tersepit. Kalau boleh, kita tolong baling batu. Biar dia sedar diri sikit!!!
biadap

Tengok Bahasa Kasar Mamat Ni!

Categories: , , ,

4 ulasan:

  1. APA MSG YG U NAK SAJIKAN >???????? BUANG WAKTU GIMMIK 'PLAY WITH TITTLE FOR RANKINGGGG WORST THN CINA SETAN NI- PASAL KAKI PR KR DAP PAS NI TAK YAH SEBUT MEMANG SPECIES TAK GUNA - KETUA NYA PUN KOTOR DAN JIJIK DRPD INI PUN DAH TAU HANYA ORG BANGANG YG LANTIK KETUA BANGANG , HANYA ORG YG 'KOTOR' KELAKUAN YG LANTIK KETUA YG NAJIS DAN KOTOR

    BalasPadam
  2. Hanya pandai menuduh yang bukan-bukan...sepatutnya kamu memohon maaf kepada keluarga polis yang terkorban...kalaulah betul kamu tu pejuang negara Malaysia yang tercinta dan memperjuangkan nasib rakyat...bersamalah kamu dengan anggota Polis dan Tentera mempertahankan negara bukanya hanya menyibuk dan merapu....barulah kamu berfikiran macam manusia bukannya seperti binatang..tengoklah dgn mata kamu sendiri adakah ini sandiwara kerajaan.....I salute kalau u berani berjuang...

    BalasPadam
  3. 5 POLIS DAH MATI. SOKONG LA LAGI UMNO YG BAGI IC PADA PENDATANG DEMI PERTAHAN KUASA. LAGI RAMAI YG MATI, MUDAH2AN LAGI RAMAI POLIS YG SEDAR.

    BalasPadam
  4. Masih ada pencacai bodoh mempertahankan so cina bahlol Tian Chuak......kenapa baru sekarang membangkit isu IC......dah tak ada modal dan isu......si pengikut PKR hanya tahu membuat perbuatan tak senonoh...demonstrasi...demonstrasi itu saja yang mereka tahu....hasil kosong....tin kosong...hanya berlagak lebih...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping