Isnin, Mac 25, 2013


Apa boleh buat. Kalau dah banyak sangat nak memburukkan orang, akhirnya terkena diri sendiri jugak. Itulah yang dinamakan sebagai Khifarah Allah.

Tapi, bagi orang macam Si Ostazah Pening ni, dia bukan tau apa maksud Khifarah Allah tu. Dia tak diajar mengenai perkara - perkara tersebut.

Yang dia belajar ialah cara bagaimana nak memaki hamun dan mencaci cerca orang dilaman twitter. Dan memang itu je kerja yang dia tau buat. Tu pasal la kisah - kisah silam dia dicungkil satu persatu!!! Pandai sangat nak burukkan orang kan? Nah, inilah akibatnya!!!
Kasihan janda yang tidak tahu apa-apa ini tetapi beliau sebenarnya sedang menjahanamkan dirinya sendiri apabila membenarkan PAS `menjualnya hanya untuk meraih undi dan Arbaiyah memilih jalan berdosa yang maha panjang senadinya beliau tidak keluar daripada kumpulan yang sedang menunjukan jalan belau ke neraka jahanam.

Arbaiyah ini dimunculkan seolah sebagai guru agama yang mursid, pemimpin muda yang zuhud dan tarafnya mungkin seiring ataupun sebaris dengan Nik Aziz, Hadi Awang, Haron Din dan beberapa orang lagi yang mengaku ulamak besar dalam PAS malah keghairahan Arbaiyah ini bakal mengundang padah apabila di kalangan artis sendiri pun sudah mula berbisik kononnya Arbaiyah bukan memilih untuk berubah tetapi kerana sudah tidak laku dalam dunia nyanyian dan lakonan maka demi mahu meneruskan kehidupan glamer serta mengejar wang,beliau sanggup lakukan apa sahaja termasuklah menjadi Ustazah Segera.

Perlu ada orang untuk memimpin  dan martabiyah Aarbaiyah ini keluar daripada sarang maksiat yang lebih besar iaitu PAS dan menjadi satu dosa sekiranya Arbaiyah ini terus dibiarkan bergelumang dalam parti politik itu kerana Arbaiyah hari ini seolah-olah dijadikan sapi oleh PAS untuk diperahkan susunya.

Arbaiyah barangkali lupa atau pun bodohnya tahap melampau hingga tidak boleh bezakan parti politik dan agama. PAS itu sebuah parti semata-mata, tidak lebih dari itu, parti yang sedang gila mahu berkuasa. 

Mereka akan jual apa sahaja dan bukan sahaja anak-anak dara atau isteri orang di jaja ataupun dijual, janda muda seperti Arbaiyah ini pun akan dijual atau dijajanya selagi laku.

Artis lain pun ada yang bertudung tetapi mereka ini tahu menjaga mulut, adab serta sopan seorang wanita kalau mahu dibandingkan dengan Arbaiyah ini. 

Malah ada yang mendakwa elok jugalah Arbaiyah ini diceraikan oleh Norman dan dikutip oleh PAS  kerana wanita yang disangka lemah lembut ini rupanya ada dua wajah.Kalau zaman dulu-dulu pasti mulut Arbaiyah ini kena cabai! - seterusnya...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping