Sabtu, Mac 23, 2013

Pejabat PTPTN yang banjir ke atau kain dalam dia yang basah???
Wah!!! Dah banjir ke Pejabat PTPTN tu Nurul? Kenapa tak de pulak laporannya dibuat didalam media? Mungkinkah ini satu lagi sandiwara UMNO?

Agak - agak Si Nurul Izzah tu, perlu tak perkara sebegini dipantau oleh pihak Polis seperti Cawangan Khas dan PGA? Isu ni boleh ke dianggap tidak merbahaya?

Kalau sebelum ini, SI Nurul Izzah tu jugak yang dok kutuk dan pertikaikan pasal tugas serta fungsi anggota - anggota keselamatan Negara.

Kali ini, demi mengalih pandangan rakyat terhadap isu lain, Si Nurul Izzah tu sanggup menyelak kain sendiri dan memaparkan keBODOHan dia kepada orang ramai.

Siapa tak tengok, rugi wo!!! Betis putih melepak. Tapi ada bintik - bintik chagu dan menggerutu macam katak puru!!! Hahaha...

Dibawah ni kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Nurul Izzah mengenai PTPTN yang didakwa sudah ketinggalan zaman sejak tahun 1997:
"Kita hadapi RM30 bilion PTPTN, kerajaan hanya mampu kutip RM2 bilion saja. ... sebab apa?"

Kertas perjanjian bila kena hujan koyak, jadi sukar nak cari balik mereka yang meminjam, inilah kelemahan sistem ini sejak 1997 diperkenalkan," dakwanya.
Nah!!! Memang betul la dia dakwa yang pejabat PTPTN tu dilanda banjir. Kalau tidak, macam mana pulak kertas perjanjian tu semua boleh basah? 

Lain la kalau dia datang dengan konco - konco Papa Hebat dia dan kencing kat atas kertas perjanjian tu ye tak. Memang basah la kertas tu dan mudah koyak.

Hanya disebabkan alasan tahap BANGANG Si Nurul Izzah tu berjaya membuktikan dia memang seorang yang pendek akal. Mungkin, dia sendiri tak 'up to date'.

Mungkin dia sendiri tak tau bahawa semua permohonan PTPTN yang dibuat sebelum ini telah dimuat-naikkan ke dalam komputer dan disimpan sebagai database.

Tinggal lagi, orang yang selalu dapat makan suap ni bukan tau apa - apa. Tu pasal la dia kerja pun tak tau buat. Kalau orang lain pegi belajar, kena buat pinjaman PTPTN. 

Tapi dia masuk Universiti, Papa Hebat bayar guna duit yang kroni libas dari Kerajaan. Mungkin sebab tu la Si Nurul Izzah ni bodoh sampai hari ni ek. Ilmu datang dari duit haram beb, memang tak berkat!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping