Sabtu, Mac 23, 2013


Kesian beb. Tak sangka pulak dalam sidang media pun Si Rafizi tu boleh kena sampuk. Siang - siang buta pulak tu. Memang kuat betul 'Hantu' tu ye?

Tapi, inilah gelagat puak - puak Pakatan Haramjadah tu yang sebenarnya. Diorang ni memang tak berani nak menghadapi Kebenaran. Diorang 'ANTI KEBENARAN'.

Kalau selama hari ini diorang sibuk mendabik dada kata diorang pejuang Kebebasan Bersuara dan Kebebasan Media. Tapi hakikatnya, hanya indah khabar dari rupa.

Yang sebenarnya, diorang la yang melacurkan Kebebasan Media dan Kebebasan Bersuara di Malaysia ni. Bagi diorang, kebebasan tu HAK diorang sahaja. 

Orang lain tak boleh guna. Orang lain tak boleh berkongsi Hak yang sama. Bukan ke itu contoh orang yang munafik? Hanya semata - mata nak menyelamatkan bontot Si Ketua penipu tu, diorang sanggup buat apa saja. Termasuk la jadi MUNAFIK sekali pun!!!
AgendaDaily - Seperti biasa ketegangan timbul antara wartawan Agendandaily dengan Rafizi semasa sidang akhbar hampir setengah jam itu.
Orang kanan Anwar ini memulakan sidang akhbarnya dengan  membaca kenyataan hasil penyelidikan mereka tentang latar belakang Papagomo...blah...blah...blah.


Hairan sensitif sungguh Mamat ni pada soalan wartawan Agendadaily kenapa mereka hanya berani saman Papagomo tetapi tidak saman trio Datuk T yang dedah video seks China Doll yang 99.9 peratus tulin itu.
Sebagai latar belakang...malah semalam salah seorang trio Datuk T yakni Tan Sri Rahim Thamby Chik mengulangi dakwaan dalam sidang akhbar bahawa lelaki dalam video China Doll ialah Anwar. Katanya trio Datuk T sedia disaman.
Bukan semalam sahaja,malah sudah berkali-kali Datuk Sharzly Eskay cabar Anwar saman dia...tetapi sampai hari ini saman tidak muncul.
Maka keluarlah ayat-ayat biasa dari Rafizi mengaitkan Agendadaily dengan UMNO segala macam. Hebat bab orang boleh cakap...bab sendiri jadi tikus.
Ketegangan berlarutan hingga Rafizi ugut nak panggil pengawal mengusir wartawan Agendadaily dari sidang akhbar itu jika terus bertanya.
"You amalkan kebebasan media. I pun mengamalkan kebebasan media untuk bertanya."kata wartawan Agendadaily
"No..saya dah jawab. Saya dah bagi ruang. Can I get the other ones?,' kata Rafizi untuk mengelak jawab.
Nak kata pelik tapi tak pelik....kenapa dia takut sangat pada soalan itu. Lojik akal akan berkata itu adalah satu natural question yang siapa saja akan bertanya.
Rafizi anggap soalan ini ' MENGGANGU' sidang akhbar hingga wartawan lain tidak boleh tanya soalan. - seterusnya...
Categories: , , ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping