Selasa, Mac 26, 2013


Nah! Sebelum ini, puak - puak Parti Angguk Saja tu dah kata yang setiap arahan dari PAS Pusat adalah WAJIB untuk dituruti tanpa sebarang persoalan.

Tak kira la apa pun arahan yang diberikan, mereka mesti ikut. Tak boleh bantah atau ingkar arahan tersebut. Waima kalau diorang suruh buat kerja HARAM sekali pun.

Sebagai contoh, meninggalkan kewajipan dalam menunaikan fardhu Haji. Pun diorang boleh keluarkan arahan supaya ahli - ahli parti menangguhkan perakara tersebut.

Dah tak pasal - pasal, terkulat - kulat ahli - ahli parti tu memandang rakan - rakan mereka yang lain pulang setelah menunaikan Haji. Yang diorang berputih mata je la.

Tu sebab puak - puak Parti Angguk Saja tu buat andaian kononnya PRU akan diadakan sewaktu musim Haji tahun lepas. Pun kena ikut jugak arahan tu.

Tak de siapa pun boleh bantah beb. Termasuk la Si Nik Aziz yang pernah dianggap sebagai Wali Keramat oleh puak - puak Parti Angguk Saja tu.

Sekarang, diorang nak membenarkan lambang parti dilacurkan oleh puak - puak DAPigs hanya semata - mata kerana parti Si Kit Sial tu berkemungkinan akan digantung.

Jadi, tak heran la Pak Mus kita ni bakal mengamuk tak lama lagi dek kerana ada ahli yang ingkar dengan wahyu yang telah mereka turunkan sebelum ini.

Kalau dah ahli parti pun tak boleh nak bersuara, apa kejadahnya diorang dok laung - laungkan slogan Kebebasan Hak Individu? Setakat cakap je baik tak payah. Buat mengabihkan masa je. Tak mendatangkan faedah lansung!!!
Akar umbi Pas kesal dengan keputusan pucuk pimpinan parti membenarkan Penasihat DAP, Lim Kit Siang bertanding menggunakan lambang Pas pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13).


Ahli Pas Cawangan Taman Equine, Seri Kembangan, Mohd. Riza Kamaruddin berkata, perkembangan terbaharu itu mencetuskan persoalan mengapa Pas yang harus berkorban sedangkan DAP yang berhadapan dengan masalah.

Bekas aktivis media sosial Pas itu memberitahu, pemimpin-pemimpin Pas kini dilihat terlalu ingin menjaga hati DAP walaupun tindakan itu sebenarnya melukakan hati akar umbi parti.

"Kami tidak dapat menerima kemungkinan Kit Siang akan bertanding di bawah tiket Pas kerana perbuatan tersebut hanya merugikan parti.

"Kenapa kita mesti sentiasa tunduk dengan kemahuan DAP atau Parti Keadilan Rakyat (PKR)? Pas sepatutnya menjadi parti yang dominan dalam pakatan pembangkang," katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini hari ini.
Categories: , , ,

2 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping