Rabu, April 24, 2013


Hehehe... Ingatkan pencacai - pencacai Pakatan Haramjadah tu suka sangat bila Si Mat Taib ni melangkahkan kaki masuk PAS. Sekali, ada jugak yang tak suka.

Dalam ramai - ramai orang tu, boleh ke Si Karpal Whilchar ni yang tenyeh dia. Apa dendam Si Karpal ni terhadap Si Mat Taib tu? Ada isu ke diantara mereka?

Karpal menyindir PAS kerana  suka ambik orang yang ada rekod buruk menyertai parti mereka. Kelak ianya akan merosakkan Pakatan Pembangkang.
GEORGETOWN - Pengerusi DAP Kebangsaan, Karpal Singh berpendapat bekas Menteri Besar Selangor, Tan Sri Muhammad Muhd Taib tidak layak menyertai Pas apatah lagi bersama dengan Pakatan Rakyat (PR).


Beliau berkata, pemimpin yang mempunyai rekod lampau yang buruk tidak layak diterima sebagai ahli komponen parti PR.

"Itu pandangan peribadi saya kerana rekod dia (Mat Taib) tidak baik sepanjang bersama Barisan Nasional (BN).

"Hanya orang yang ada rekod baik sahaja harus diterima dalam mana-mana parti termasuk BN mahupun PR," katanya ketika diminta mengulas mengenai penyertaan tokoh itu dalam Pas Isnin lalu.

Karpal turut mencurigai tindakan Mat Taib untuk bersama Pas dan mengganggap penyertaannya itu tidak ikhlas.

"Motif dia menyertai Pas adalah kerana dia tidak dapat apa dia mahu. Bukan ikhlas... saya rasa dia menyertai Pas," katanya.
Wah!!! Begitu rupanya ye. Si Mat Taib ni ada kes buruk rupanya. Tapi mungkin Si Karpal tu lupa. Si Mat Taib tu masuk PAS sebab dia nak cuci dosa. Kalau dia masuk parti lain, dosa dia makin bertambah. Maklum la. Masuk PAS kan dapat masuk Sorga!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Mabuk ke si Karpal ni lepas CIUM lantai hari tu?

    tuuuu dpn mata kau tu Karpal....siapa?....tuuuu yg patah leher masa BERSIH, Koma masa BERSIH, patah tulang belakang, kena arsenik, ada HIV....masih tak kenal?

    si manusia Anugerah Tuhan yg kau sendiri kata dlm parlimen buat benda tak senonoh sampai si Mat Sabu pro Syiah n Komunis bg gelaran Al-Juburi

    manusia kotor tu la yg kau TAHU KOTOR, yg kau angkat jd KETUA pakatan menJAHANAMkan Malaysia, yg kau nak lantik jd PM walaupun kau sendiri suruh dia berTAUBAT

    kalau kau nak tau Karpal, tempat yg KOTOR mmg digemari sesuatu/sesorang yg sifatnya KOTOR!

    BERTAUBATlah kau Karpal!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping