Sabtu, April 27, 2013


Jangan pelik beb kalau itu ayat yang akan keluar dari mulut Si Ketua Penipu tu kelak. Ianya dah jadi macam satu kewajipan bagi dia untuk menyalahkan UMNO dalam isu ini.

Dia akan kata, "Semua ini hanya propaganda UMNO untuk melaga - lagakan kepimpinan Pakatan. Mereka sudah tidak ada idea untuk menyerang."

Bagaimana mungkin dia mampu mengeluarkan kenyataan sedemikian sekiranya isu itu dibangkitkan oleh puak - puak Pakatan tu sendiri?

Tapi hanya dengan cara itu dia dah tak perlu nak jawab desakan yang dibuat oleh Si Karpal Whilchar ni. Sama jugak dengan cara dia paksa Hadi Awang buat pengumuman tempoh hari.

Tu pun salah satu taktik dia untuk mengalihkan kesalahan kepada orang lain. Paling tidak dia akan kata, "PAS tak boleh nak laksanakan Hudud sebab Hadi Awang dah cakap."

Taktik ini jelas taktik lapuk yang dilihat hanya untuk melarikan diri dari sebarang persoalan mengenai isu Hudud ni. Dia boleh guna macam - macam ayat bombastik.


Tapi, semua tu hanya untuk mengelirukan rakyat. Semua tu hanya untuk 'cover line' supaya dia tidak dianggap sebagai salah seorang yang menolak perlaksanaan Hudud.

Tinggal lagi, apa nak heran dengan puak -puak Pakatan Haramjadah ni ye tak. Dah memang kerja diorang menipu rakyat. Jadi, itu je la kerja yang dia boleh buat. Suruh buat kerja lain dia bukan tau nak buat apa!!!
GEORGETOWN: Pengerusi DAP Karpal Singh mendesak Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim menyatakan pendirian tentang hasrat PAS secara terbuka mahu melaksanakan hukum hudud jika Pakatan Rakyat menang Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13).
 
“Saya minta Anwar tampil nyatakan pendiriannya kerana sudah tiba masanya beliau berbuat demikian,” katanya yang mendakwa isu berkenaan akan diekploitasikan oleh Barisan Nasional (BN).
 
Hasrat PAS untuk melaksanakan hukum hudud terus mendapat bantahan keras Karpal.
 
Karpal yang sebelum ini telah beberapa kali menegaskan hukum hudud PAS tidak akan menjadi kenyataan berkata, perlaksanaan hukum hudud dan undang-undang Islam tidak pernah menjadi manifesto pakatan pembangkang.
 
“Apabila saya bercakap, ia mewakili pendirian parti iaitu DAP dan perkara ini telah ditegaskan beberapa kali sebelum ini.
 
“Pendirian ini mesti dipertahankan kerana ia berdasarkan kepentingan awam,” katanya pada sidang akhbar di sini hari ini.
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. ANUWAR adalah jejaka siam yang kongkek betina dan jantan. ANWAR sambil seloroh kata perut dia tak sebuncit ANUWAR. Tetapi ANWAR belum pernah pertikai saiz batang peliaq.

    (Cik ANI)

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping