Sabtu, April 27, 2013


Memang lawak betul la tengok puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Ingatkan diorang ni takut dengan 'Hantu' je. Tapi rupanya dengan banner pun diorang takut?

Sebelum ni SH dedahkan gambar satu gambar banner yang diletak bersebelahan dengan banner Pakatan Haramjadah tu. Diorang disindir secara sinis.


Kononnya diorang ada hati nak UBAH Kerajaan. Sekali, kena pulak perli. Ada pulak orang suruh diorang Tukar Dulu kepimpinan yang diorang ada sekarang.

Dari dulu sampai hari ni, orang yang sama jugak dok jadi pemimpin. Balik - balik Nik Aziz. Balik - balik, Kit Siang. Balik - balik Karpal. Macam dah tak de orang lain.


Tetiba pulak, SH dapat berita kata banner yang diorang pasang tu dah hilang. Ghaib ke mana tak tau la pulak. Mungkin ada 'Hantu' ambik kot. Tu pasal la diorang takut sangat dengan 'Hantu' ni!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping