Selasa, April 02, 2013


Hebat beb! Memang hebat permainan diorang. Cakap banyak pun tak guna dah. Benda dah terang - terang lagi nak bersuluh buat apa ye tak. Kerja bodoh namanya.

Memang nampak sangat yang puak - puak Parti Angguk Saja jenis manusia yang suka ludah, lepas tu jilat balik. Diorang dah buat salah, tapi tak nak mengaku.

Bayangkan la. Orang yang hina Nabi S.A.W. pun boleh dapat pembelaan oleh pemimpin diorang. Pun boleh diorang jadikan sebagai modal Politik.

Itu ke yang dinamakan sebagai 'pejuang - pejuang Islam'? Kalau tak sebelum ni, bukan main la diorang marah kat orang luar. Beria la buat demo dan sebagainya.

Sekarang, bila ahli sendiri dah kantoi secara terang - terangan menghina Nabi S.A.W, diorang pulak yang bela? Diorang pulak yang nak 'cover line'?

Sudah la!!! Tak payah la nak salahkan orang lain Mahfuz oi!!! Dah buat salah tu, mengaku je la. Jangan nak bagi alasan macam budak sekolah tadika pulak. Inilah masalahnya kalau ada pemimpin setakat lulus SRP!!! Bagi alasan pun macam orang BODOH!!!
Naib Presiden Pas, Datuk Mahfuz Omar mempertahankan Penolong Setiausaha I Dewan Pemuda Pas, Khairul Fahmi Mat Som yang dikecam oleh pelbagai pihak kerana dianggap menghina Rasulullah SAW dalam kenyataan Twitternya.

 Menurut Mahfuz, apa yang cuba dinyatakan Khairul Fahmi dalam Twitternya itu hanya perumpamaan untuk menggambarkan 'kejahatan' Umno, bukan bertujuan menghina Rasulullah SAW. "Umno saja perbesar isu. Dia (Khairul Fahmi) nak beritahu macam mana jahatnya

Umno sampai tahap itu, bukan dia nak kata Nabi Muhammad buat benda tak elok. Dia nak gambarkan, kalau Nabi Muhammad lawan Umno, Nabi juga akan jadi mangsa fitnah Umno. "Itu tujuan dia, bukan nak kata Nabi tu jahat," katanya pada sidang media di sini, semalam.

 Ditanya tidakkah dengan menggunakan nama Rasulullah SAW boleh dianggap keterlaluan kerana kedudukan Baginda yang begitu dimuliakan dalam Islam, Mahfuz berkata, perkara itu dilihat begitu kerana ramai yang menyalah tafsir maksud sebenar yang cuba disampaikan Khairul Fahmi. “Apa yang keterlaluannya?

 Dia bukan kata kat Nabi Muhammad, dia kata kat Umno. Kena faham bahasa, Umno ni sampai satu peringkat macam... kenyataan Tok Guru Nik Aziz (Datuk Nik Aziz Nik Mat) mengenai BR1M (Bantuan Rakyat 1Malaysia), bagi anak ayam makan, itu perumpamaan saja. "Kalau perumpamaan tidak boleh pakai, Dewan Bahasa Pustaka, pusat-pusat bahasa di universiti kena buang semua perumpamaan yang ada binatang,” katanya.
Categories: , , ,

5 ulasan:

  1. cuba dia bagi contoh mak dia atau nik aziz. cuba mintak dia tulis macam ni.

    " kalau mak akumasih hidup, mungkin video seks mak aku pun pun UMNO akan keluarkan"

    ataupun

    "kalau nik aziz mati nanti, mungkin video seks nik aziz pun UMNO akan keluarkan".

    mampu atau tak dia buat macam tu? tentu tak boleh sebab atas rasa hormat dan talut dia pada niz aziz. jadi kalau pada niz aziz dia hormat, kat mana dia letakkan nabi?

    tapi kata apalah pun kat puak2 PAS ni tetap tak boleh jalan. sebab semuanya bangang. hatta kalau niz aziz kata guan eng tu abi pun, tentu org PAS percaya.

    BalasPadam
  2. PAS, dulu kini dan selama lamanya merosakkan aqidah orang Islam, tuk guru nik ajis, hadi video besi, mahfuz bebal, sabu sabun, semuanya tak da quality punya pemimpin PAS...orang orang PAS cari lah leadership baru untuk menjaga kemuliaan Islam,,, repeat.. cari lah leadership baru untuk kemuliaan Islam..

    BalasPadam
  3. Si bodoh yang tak pas LCE bukan tahu apa. Makan gaji buta je.

    BalasPadam
  4. diorang tak belajar ilmu mantik tu...........nasihat saya belajar dulu sblm nak buat ulasan ke,teguran ke.Sikap kurang ajar ni sama dengan artis kiter dulu.....yg cakap Siti Khadijah RA ,isteri nabi tu tua nak mampos..........istifar banyak2 ...moga Allah ampun kan kamu wahai Mahfuz n Khairul

    BalasPadam
  5. Jangka hayat PAS PIS PUS dah hampir luput. PRU13 akan membuktikan samada PAS PIS PUS boleh recharge kembali hingga 5 tahun. Janji tinggal janji, Agama islam boleh dijual beli, Soal Moral pun boleh keluar Fatwa Video tu plastik, kaca dan besi. Pandai aja dan-dan keluar Fatwa. Bila kena tang UMNO, habis satu dunia pusing macam-macam title keluar. Sikit-sikit UMNO, mindset HamPAS telah disetkan oleh Ular-mak - Ular-mak yang tiada cacat cela dan maksum. Perangai Syiah.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping