Selasa, April 02, 2013


Apa yang PKR mampu buat dengan pengumuman ini? Nampak gayanya dua kawasan yang diorang bertanding tahun lepas dah kena rampas.

Kalau sebelum ini, kerusi Parlimen Bentong telah pun diambil oleh DAPigs dengan cara yang paling keji pernah dibuat oleh parti Ultrachauvinist tu.

Ekoran dari pengumuman yang dibuat oleh Si Biawak Guang Eng tu telah menimbulkan kecelaruan dikalangan pemimpin - pemimpin Pakatan.

Perbalahan diantara PKR dan DAPigs yang berebut kerusi Parlimen Bentong itu sudah diketahui umum dan menjadi pekung yang busuk baunya.

Kali ini giliran kerusi Parlimen Temerloh pulak. Sebelum ni, SH dah mendedahkan bahawa kebarangkalian Ustaz Nasa Tantawi akan bertanding di kerusi tersebut.

Namun, PKR dalam keputusan terbarunya masih enggan menyerahkan kerusi tersebut kepada PAS memandangkan DAPigs sudah merampas kawasan mereka.

Nampak gayanya, kepimpinan PAS dan DAPigs tidak lansung menghormati PKR Negeri dengan melangkaui keputusan yang telah dibuat sebelum ini.

Mungkin inilah khifarah yang diberikan Allah kepada puak - puak PKR tu sendiri. Diorang selama hari ini suka sangat menabur fitnah dan mengadu domba. 

Sekarang giliran diorang pulak kena tikam dengan rakan - rakan sendiri. Tapi, diorang bukan sedar pun ye tak. Dah dasar manusia tak sedar diri. Buat la apa pun, diorang tetap akan kalah jugak!!!
KUALA LUMPUR: Bekas Pengarah Kor Agama Angkatan Tentera (Kagat) yang baru mengisytiharkan menyertai PAS hari ini, Briged Jeneral (B) Datuk Najmi Ahmad akan bertanding di Parlimen Baling pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) nanti.

Ketua Pemuda PAS Malaysia, Nasrudin Hassan pula akan bertanding di Parlimen Temerloh sementara Timbalan Pesuruhjaya PAS Wilayah Persekutuan, Ahmad Zamri Asa'ad Khuzaimi yang akan bertanding di Parlimen Titiwangsa.

Perkara tersebut diumumkan Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang di Pejabat Agung PAS, Jalan Raja Laut hari ini.

Ia dibuat dalam satu sidang media yang dibuat di Pusat Media PAS yang baru dibuka oleh beliau hari ini.

Turut serta di majlis itu adalah Setiausaha Agung dan Ketua Penerangan PAS Pusat, Datuk Mustafa Ali dan Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man.
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. jangan mare nanti kena jual......

    BalasPadam
  2. U Ulang, I Saman...!
    U Rakam, I Terkam..!!

    BalasPadam
  3. u tipu i rebong,
    i suka u marah..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping